Ne-am înnoit!

ACHIZIŢII:

.

CREAŢII ARTIZANALE:

scrumiere = produs secundar, rezultat în urma preparării ochiurilor la abur

Happy WW! 🙂

Despre Vero

Îmi place să scriu, dar e mai uşor (şi mai rentabil) să traduc ce-au scris alţii! :))
Acest articol a fost publicat în de-ale mele, surprize plăcute și etichetat , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

38 de răspunsuri la Ne-am înnoit!

  1. Diana zice:

    Ce faine sunt decoratiunile! 🙂 Fiind noi probabil ca Griska le-a cercetat indeaproape! 🙂

    Happy WW!

    Apreciază

  2. abbilbal zice:

    Interesante creaţii. Să ai o zi liniştită.

    Apreciază

  3. CipBtRO zice:

    Avem cam aceleasi preferinte in privinta lecturii ! 🙂

    Apreciază

  4. faine achizitii, interesante creatii

    Apreciază

  5. Minnie zice:

    Si nici nu ai depus prea mult efort ptr aceste creatiii…. sunt tare faine!

    Happy WW!

    Apreciază

  6. Frumos, dar lămureşte-mă cum este cu produsul acela secundar obţinut în urma preparării ochiurilor în abur, fiindcă nu-mi explic cum ! Merită chiar o postare separată şi … ne profilăm pe scrumiere „eco”!

    Apreciază

    • Vero zice:

      A, e simplu 🙂
      Am primit cadou un aparat electric pentru gătit la abur. Şi bărbatul meu s-a gândit că am putea să facem ochiuri la abur, dacă am pune ouăle în câte un bol de plastic.
      Zis şi făcut. Am cumpărat două boluri de dimensiune potrivită (ca să încapă unul lângă altul în vasul mai mare, tot de plastic, al aparatului) – ieftine, 1 leu jumate bucata. Ei, şi am pus câte un ou în fiecare, le-am aşezat frumuşel în aparat, l-am programat şi ne-am văzut de alte treburi. Iar când ne-am întors în bucătărie, ochiurile erau într-adevăr făcute (cu gălbenuşul cam prea tare după gustul meu), dar bolurile îşi căpătaseră forma din fotografia de mai sus! 😆

      Apreciază

  7. Spunsieu zice:

    imi plac cartile din spatele familiei de pisici, nu m-am putut abtine sa citesc titlurile…sorry

    Apreciază

  8. CARMEN zice:

    :))) orice început e greu… la urmatoarele „ochiuri la abur” iese precis o vaza :)))
    happy WW!

    Apreciază

  9. cammely zice:

    Happy WW!
    Faine pisicutele.

    Apreciază

  10. ellyweiss zice:

    E curios ca acele „scrumiere” au iesit aproape la fel :))
    Cat despre noile achizitii sunt tare dragalase. Cel mai mult imi plac pisicutele cele mici, aurii.
    Happy WW, Vero! Salutari lui Griska!

    Apreciază

    • Vero zice:

      Da, e interesant că sunt aproape identice – poate fiindcă „prelucrarea” s-a făcut simultan, în condiţii absolut identice 🙂
      Mai întâi am vrut să le-aruncăm, dar pe urmă ne-am gândit că sunt haioase 🙂
      Happy WW! Şi Grişka te salută!

      Apreciază

  11. cartim zice:

    Woawwwwwwwwwwwwww , ne dai si noua link-ul de unde aai cumparat „Pisica Norocoasa” alias Maneki Neku?? Noi cautam de multa vreme acest simbol Feng Shui…….

    Apreciază

  12. Vero, draga mea, acum va trebui să rezolvăm cumva cu autograful.

    Apreciază

  13. psi zice:

    maneki neko? 😀 să îţi poarte noroc, vero… şi inspiraţie!

    Apreciază

  14. Zina zice:

    Să-ți poarte noroc mâțuștele norocoase ! Dar care pisică nu e norocoasă ? Nu are fiecare nouă vieți ?! 😀

    Apreciază

  15. Pingback: OLIVER TWIST de Charles Dickens - Capitolele 41 - 44

  16. Mirela zice:

    Mâțe cu noroc, ca pikinii noștri năzdrăvani și ca Grișkuț cel scump și drag nouă!
    O zi de miercuri splendidă! Happy WW! 🙂

    Apreciază

  17. vienela zice:

    Pacat ca sunt de plastic si nu pot fi folosite cu incredere scrumierele astea interesante, mai ales daca obisnuiti sa va luati cu treburi si sa uitati tigara aprinsa. :)))
    Sincera sa fiu, pana nu am citit comentariile nici nu am fost sigura daca ai achizitionat carti sau pisicute. 🙂

    Apreciază

Lasă un răspuns

