O altă schimbare

Am o căruţă de bloguri, şi nu e bine, blogăritul e hulpav, înghite timp pe nemestecate. Dar nu mă îndur să desfiinţez vreunul – ar fi ca şi cum aş arunca la gunoi timpul înglobat în el, şi mi-ar părea rău…

Însă m-am gândit că Link-Ping, blogul meu de link-uit şi ping-uit, nu-şi mai avea rostul – nu mă mai joc de-a schimbul de link-uri şi ping-uri. Aşa că, acum vreo lună, l-am rebotezat Caleidoscop de hârtie, un titlu nu prea inspirat, plus că tot ce scriam acolo aş fi putut scrie foarte bine pe unul dintre celelalte bloguri. Prin urmare, acum două zile mi-a venit ideea să-l transform într-un blog al Florii de Loldilal (cărticica mea cu povestiri), dându-i, fireşte, şi numele ei. Iar azi i-am pus şi hăinuţe noi, după cum se vede mai jos:

Între noi fie vorba, hăinuţele nu sunt tocmai gata, vor mai avea de suferit ceva modificări la capitolul widget-uri (mai ales în privinţa link-urilor), dar… toate la timpul lor! 🙂 Însă trebuie să mă laud, anunţînd că am, pentru acest blog, şi hăinuţe (SF) de schimb, mulţumită MoshuluiSF! 🙂

Despre Vero

Îmi place să scriu, dar e mai uşor (şi mai rentabil) să traduc ce-au scris alţii! :))
Acest articol a fost publicat în Ana Veronica Mircea, de pe blogurile mele, de-ale mele, elucubraţii, lumea cărţilor și etichetat , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

2 răspunsuri la O altă schimbare

  1. Pingback: cine mă inspiră

  2. Anca zice:

    Bună idee!
    Felicitări!

    Apreciază

Lasă un răspuns

