Duzina de cuvinte – Haiku-cerc… parodial

Eu parodiez, nu plagiez! :mrgreen:

În fine, poate că parodie nu e termenul exact, dar aş zice că e cel mai apropiat de realitate. Iar adevărul gol-goluţ este că am luat originalul semnat de Tiberiu şi m-am străduit să fac din alb negru.

Rezultatul se poate vedea mai jos, iar verdictul trebuie să-l dea comisia! 😛

Mărgăritare
sclipind rece-n coteţe,
pradă porcilor.

Rece viperă,
adânc ascunsă în miez
de lut: e păcat!

Miez de minciună
tăiată în două e
jumătate drac.

Jumătate nud,
jumătate fleandură,
furând cu nesaţ.

Nesaţ de alt trup
întreaga noapte, călcând
pe jurăminte.

Întreaga noastră
ură, patimă goală,
orgie-n infern.

Goală de gânduri
sigur iubita mea,
fiindcă-i prea blondă.

Sigur, murdară
rămîne-va o urmă
de vis hărtănit.

Urmă vuind clar
de hohotele celor
ce râd prăduind.

Prăduind amor,
umbră de nelegiuit,
poţi fi fericit!

Umbra privirii
lunecă peste umeri,
furând un alt sân.

Umeri gârboviţi,
zvârlind mărgăritare
în cea mocirlă.

Au mai duzinit: psi şi toţi cei înscrişi în tabelul de la sfârşitul articolului ei:

1. tibi 2. carmen pricop
3. dordefemeie 4. Irealia
5. Scorpio 6. Virusverbalis
7. almanahe 8. Vero
9. jora 10. Dictatura justiţiei
Despre Vero

Îmi place să scriu, dar e mai uşor (şi mai rentabil) să traduc ce-au scris alţii! :))
Acest articol a fost publicat în despre lume şi viaţă :P, elucubraţii și etichetat , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

15 răspunsuri la Duzina de cuvinte – Haiku-cerc… parodial

  1. Pingback: Duzina de cuvinte – Bodaproste | VERONICISME

  2. Pingback: Stări postume… « Almanahe

  3. Pingback: Prăduind… | Joramotive de sărit obstacole

  4. jora zice:

    recunosc, mi-a trecut şi mie prin capu’ ăsta de pisică să dau porcilor mărgăritarele, da’ m-am răzgândit. :))

    Apreciază

  5. psi zice:

    😆 vai, vero, să te vadă tibi cum i-ai parodiat munca! 😆

    Apreciază

  6. tibi zice:

    Vai, Vero! 😛
    Văd că v-am dat idei super ţie şi Almei cu haihuiala mea printre cuvinte. 🙂

    Apreciază

  7. Pingback: eu vara plagiez (3) – psi-words

  8. Pingback: Haiku-cerc duzinal. « Tiberiuorasanu's Blog

  9. cammely zice:

    bine mai parodiezi, draga mea
    a iesit pe cinste 😆
    o seara faina!

    Apreciază

Lasă un răspuns

