Puţintică reclamă:

Despre Floarea de Loldilal au scris (după ce au citit-o):

Narcisa are şi o surpriză/cadou pentru iubitorii SF-ului, aici.

Despre Vero

Îmi place să scriu, dar e mai uşor (şi mai rentabil) să traduc ce-au scris alţii! :))
Acest articol a fost publicat în Ana Veronica Mircea, lumea cărţilor și etichetat , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

8 răspunsuri la Puţintică reclamă:

  1. Înseamnă că merge bine cartea. Felicitări şi la mai multe!! 🙂

    Apreciază

  2. psi zice:

    o binemeritată reclamă, vero. 🙂 duminică se termină cu fotbalul şi o să pot şi să stau liniştită pe râpa amăgirilor, pe scăunelul mama cu pisica tata şi o să mă întorc ieri, aşa cum ai spus.
    cartea este de fapt o recunoaştere a ceea ce noi, cei care te îndrăgim, ştim deja. iar darul cărţii tale pentru mine a fost acela că mi-a reaprins dorul de sf în suflet.
    sst… căutătorii mei de lut sunt la o tuşă de final.

    Apreciază

  3. Alexutza zice:

    Felicitări și la mai multe! Eu mi-am descărcat povestea din Gazeta SF și urmează să o citesc, iar ”Floarea de loldilal” țin musai să o cumpăr (am vrut să mi-o iau pe cupon, dar am zis că mai frumos e să o cumpăr io cu mînuța mea :)) Revin cu aprecieri!

    Apreciază

Lasă un răspuns

