Prima opinie

Iată, AICI, o primă părere (cred) despre Floarea de Loldilal, aşternută pe unul dintre blogurile sale de Tiberiu, care a cumpărat şi citit deja cartea.

O să-mi fac un tabel în care să ţin evidenţa opiniilor favorabile şi defavorabile despre povestirile mele (deh, năravuri inginereşti, plus speranţa că-şi vor mai da cu părerea şi alţii :P). Ca început promiţător 😳, cea de mai sus intră în prima rubrică 🙂

Despre Vero

Îmi place să scriu, dar e mai uşor (şi mai rentabil) să traduc ce-au scris alţii! :))
Acest articol a fost publicat în Ana Veronica Mircea, de-ale mele, lumea cărţilor, surprize plăcute și etichetat . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

8 răspunsuri la Prima opinie

  1. psi zice:

    era de așteptat ca Tibi să fie printre primii cititori, zic eu. dar părerea mea numai după ce primesc cartea cu numele terorii pe ea 😆 😆 😆 așa cum am văzut ieri și numai după ce mă întorc din vacanță.

    Apreciază

  2. Vero,
    Asta n-a fost decît o invitaţie la Bookfest, standul Nemira, 2 iunie, ora 15. 🙂
    Voi mai scrie despre această carte, pe îndelete. Mi-a plăcut teribil de mult!

    Apreciază

  3. Cita zice:

    Draga mea, ma bucur tare mult pentru tine si iti doresc deschidere maxim spre creatia literara astfel incat traducerile sa nu te mai oblige sa stai departe de scris!
    Sa fie intr-un ceas bun!

    Apreciază

  4. psi zice:

    aşteptăm veşti-poveşti-veroniceşti despre ieri… filmările le-am văzut deja! 🙂

    Apreciază

Lasă un răspuns

