„Eppur si muove!”

METEOR PRESS

Adică s-a mişcat – vorbesc despre traducerea cărţii Living The 80/20 Way: Work Less, Worry Less, Succeed More, Enjoy More (Richard Koch), pe care am predat-o la începutul lunii octombrie 2009 şi care în această primăvară s-a pus în sfârşit în mişcare: a ajuns la tipografie şi s-a şi întors, aşa că la ora actuală îşi etalează titlul în limba română (Trăind în stilul 80/20) şi îşi aşteaptă cumpărătorii.

Se mai întâmplă şi minuni! 😛

Despre Vero

Îmi place să scriu, dar e mai uşor (şi mai rentabil) să traduc ce-au scris alţii! :))
Acest articol a fost publicat în lumea cărţilor, surprize plăcute, Traduceri, traducatori, etc și etichetat , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

5 răspunsuri la „Eppur si muove!”

  1. almanahe zice:

    Vecino, da’ te mişti nu glumă! Pentru o tuşică…! :))
    mie nu-mi mai ajunge timpul, am calculat că n-ar trebui să mai dorm deloc, că n-aş renunţa nici în ruptul capului la cititul bloguistic, care-mi ocupă din timp exact cât dorm eu pe noapte. :))

    Apreciază

  2. Mirela zice:

    Felicitări! E excelent, Vero, bogată lună mai, ține-o tot așa! La mai mare! Pupici dragului de Grișka de la dulcețile mai mici, ai noștri Picky și Odin!:)

    Apreciază

  3. Pingback: Invitație în Clubul Poveștii parfumate « Mirela Pete. Blog

Lasă un răspuns

