După douăzeci de ani…

Şi mie mi-e dragă Nemira – aşa cum îi e dragă şi MoshuluiSF (de la care am furat poza) – mai ales din motivele care se pot afla de aici şi de aici.

Ca adaos la legăturile mele cu Nemira, pot să spun că din colecţia Nautilus am tradus, din septembrie 2006 şi până în prezent, 6 cărţi şi un sfert (a şaptea e în lucru) şi povestiri din 11 antologii. La acestea se adaugă alte 12 cărţi (printre care se numără şi Jocurile Foamei), apărute în alte colecţii.

Despre Vero

Îmi place să scriu, dar e mai uşor (şi mai rentabil) să traduc ce-au scris alţii! :))
Acest articol a fost publicat în amintiri, de-ale mele, despre lume şi viaţă :P, lumea cărţilor și etichetat , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

2 răspunsuri la După douăzeci de ani…

  1. almanahe zice:

    ca mai ieri, Vero, ca mai ieri!
    „când revii, fă-o ieri” se potriveşte cu orice prenume 🙂 mi-ar plăcea să mă pot întoarce, ieri-urile sunt întotdeauna de corectat, însă Poliţia Timpului mă lasă să privesc doar drept-înainte-marş.

    Apreciază

Lasă un răspuns

