Ce-am mai scris… prin vecini -1

„Prin vecini” înseamnă, în cazul de faţă, în revista virtuală Nautilus, unde am înşirat câte ceva despre Cântecul de Gheaţă şi Foc.

    

Despre Vero

Îmi place să scriu, dar e mai uşor (şi mai rentabil) să traduc ce-au scris alţii! :))
Acest articol a fost publicat în lumea cărţilor și etichetat , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

2 răspunsuri la Ce-am mai scris… prin vecini -1

  1. Cita zice:

    Frumoasa recenzia ta 🙂 si asta o spune o persoana care nu este prea SF, de fapt deloc!
    De mica m-a speriat irealul, fantasticul si imaginatia mea a refuzat sa accepte!
    Nici sa nu aud de Harry Potter§ poti intelegee atata imobilism?
    Dincolo de Eliade spre rusinea mea nu am trecut!
    Dar… fiecare cu ce poate!
    Recenzia insa o gasesc buna, ispititoare!
    Succes

    Apreciază

  2. Vero zice:

    Mulţumesc, mă bucur că ţi-a plăcut 🙂
    Dar recunosc că mi-e greu să te înţeleg, fiindcă pe mine fantasticul m-a fascinat şi m-a atras dintotdeauna – deşi pe Harry Potter nu l-am citit nici eu, şi nici nu mă simt tentată să-l citesc (mi-a intrat în cap ideea, poate greşită, că e prea pueril).
    Însă în Cântec de Gheaţă şi Foc fantasticul e undeva în umbră, în fundal, sau îmbracă haina realului într-un mod extrem de firesc… Iar lumea descrisă, deşi imaginară, e de un realism aproape brutal, nu idealizează aproape nimic – sau cel puţin aşa mi s-a părut mie.

    Apreciază

Lasă un răspuns

