Cuvinte din trecut – 8 noiembrie 2007

preluat de aici

Fac des copii Xerox, la serviciu. Se lucrează mult după documentaţia clientului, la fiecare nouă lansare în producţie copiez o grămadă de desene.
Şi acum vine partea ciudată. Iau teancul de desene de copiat, fără să ma gândesc câte sunt, chiar dacă se îmtâmplă să ştiu asta, apoi scot un teanc de coli albe, tot fără mă gândesc de câte aş avea nevoie şi fără să încerc să apreciez grosimea teancului cu pricina şi, în peste 50% din cazuri, se dovedeşte că am scos exact atâtea coli cât era necesar.

SAU

Întind rufe, bag mâna în punga cu cârlige şi scot tot exact atâtea câte îmi trebuie – sau câte îmi mai trebuie ca să prind toate rufele rămase neasigurate – tot în peste 50% din cazuri.

SAU

Mi s-a întâmplat să ghicesc, de trei ori la rând, cartea scoasă de Gheo dintr-un pachet întreg de cărţi de joc. După care ne-am speriat amândoi şi ne-am oprit. (Peste câţiva ani am repetat experienţa şi ne-am liniştit: n-am mai reuşit să ghicesc!😛 )

Alte „cuvinte din trecut” găsiţi la: psi,  sara, tiberiu, carmensima, dictaturajustitiei

About Vero

Îmi place să scriu, dar e mai uşor (şi mai rentabil) să traduc ce-au scris alţii! :))
Acest articol a fost publicat în amintiri, de pe blogurile mele, despre lume şi viaţă :P, despre mine și etichetat . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

14 răspunsuri la Cuvinte din trecut – 8 noiembrie 2007

  1. Tot e ceva ciudat aici.🙂 Ţi-a transmis Grişka ceva puteri magice…😛

    Apreciază

  2. Pingback: Vorbe de-n trecut – 10 « Tiberiuorasanu's Blog

  3. Pingback: cuvinte din trecut – scrisoare pentru Mos Gerila

  4. imi plac cuvintele din trecut… imi plac

    Apreciază

  5. psi spune:

    hmmmm…. cine ştie ce se întâmplă când eşti cu gândul în altă parte!😉

    Apreciază

  6. Pingback: Suntem orbi și surzi , nu vedem minunile și nici nu auzim glasul lui Dumnezeu « Dictatura justitiei

  7. Pingback: cuvinte din trecut- parfum de decembrie | psi-words

  8. Dragă Vera, am să-ți povestesc ceva absolut ciudat. Era în vara anului 1986. Știu sigur pentru că eram însărcinată cu băiatul meu cel mare.
    Soțul meu trăgea câte un loz , erau tipi cu borcane în mijlocul trotuarului aproape din 2-300 m, și cred că aproape 10 din 10 au fost câștigătoare. Nu sume mari, 3 lei sau 5 lei, ci modice. Nu-mi venea să cred ce vedeam.
    Soțul meu s-a exprimat astfel:
    „Precis mi se întâmplă ceva rău, prea sunt toate câștigătoare!”
    În seara aceea a fost un cutremur iar noi eram în vizită la cineva care locuia la etajul 6.
    A fost adevărata mea întâlnire cu un cutremur.

    Apreciat de 1 persoană

  9. Pingback: Globul de cristal | Vero Versiuni

Lasă un răspuns

