Întrebările zilei

1. Ce fac dacă nu văd bine, măresc scrisul de pe ecran, sau îmi pun ochelarii? 😛

2. Ce fac dacă sunt în criză de timp, continui povestea cu Întoarcerea Vrăjitorului, cum s-o nimeri, în cadrul jocului de-a duzina de cuvinte, sau o întrerup iar, cu onorabila intenţie de a o continua cu simţ de răspundere în decembrie? 😦

3. Cum îmi pot păstra pofta de muncă pe tarlaua cu traduceri când am de primit bani de la trei edituri dar nu-mi intră-n cont nici o para chioară? :mrgreen:

Despre Vero

Îmi place să scriu, dar e mai uşor (şi mai rentabil) să traduc ce-au scris alţii! :))
Acest articol a fost publicat în de-ale mele, despre lume şi viaţă :P, Help me! Please!, nemulţumiri, Traduceri, traducatori, etc și etichetat , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

8 răspunsuri la Întrebările zilei

  1. voicunike zice:

    Raspuns la intrebarea 3. Gindindu-te la noi Tushica , la bucuria din ochii si inimile noastre pentru cartile minunate pe care le traduci, ei lasa ca nu-i bai , or intra si banii in cont. Pina atunci sa stii ca in contul matale au intrat recunostinta si multumirile noastre ale fanilor pentru munca depusa.

    Apreciază

  2. rokssana zice:

    1- pune ochelarii daca-i ai 🙂 de ce nu-i porti ?
    2-mie-mi place cum se deruleaza, dar daca tu simti ca poti mai mult , opreste-te si reia cu simt de raspundere cand consideri tu ca ai dispozitia necesara..
    3-iti place ce faci, asta-i clar 🙂 asa ca , fa asta din pasiune…daca vin si bani si mai bine 🙂

    Apreciază

    • Vero zice:

      1 – Ochelarii mă enervează (chiar şi ăia de soare), e ca şi cum aş avea un soi de impuritate pe nas şi după urechi. Plus că sunt numai pentru citit, trebuie să-i scot ori de câte ori mă ridic de la calculator, sau să-i împing pe vârful nasului.
      2 – Cred c-o să mai încerc şi săptămâna asta, să văd ce iese.
      3 – Fac din pasiune, numai că banii ăştia sunt singura mea mea sursă de venituri – pe lângă salariul soţului, care nu prea ajunge pentru doi oameni şi un motan. Dar mi-a mai venit inima la loc, s-ar părea că banii de la una dintre edituri sunt în drum spre bancă. (Şi uneori mă enervez când mă gândesc că, dacă aş încasa acum toate restanţele, mi-aş permite să stau degeaba – ducând un trai modest – vreme de un an :))

      Apreciază

  3. psi zice:

    vero, eu povestea cu vrăjitorul aş mai vrea-o pe-aici, dar numai dacă poţi şi ai timp de scris.
    că banii sunt pe drum, dar nu şi în buzunar, cunoaştem, cunoaştem… 😦 dar or ajunge ei şi la cine îi aşteaptă, cred, vreau, doresc.
    despre ochelari eu îţi sun doar atât: nu te juca cu ochii tăi. te rog!

    Apreciază

  4. moshulsf zice:

    Sugestie pentru întrebarea nr. 3, căci e cea mai importantă: pune mâna pe telefon, sună-i şi anunţă-i că nimeni nu mai face muncă patriotică în anul 2011 (decât dacă vrea!). Sună din 2 în 2 zile, până când or să se plictisească şi ca să scape de gura ta vor lua o decizie – favorabilă sau nefavorabilă ţie. Dar măcar atunci o să ştii cu cine ai de a face şi dacă merită să mai colaborezi cu ei. Cât despre sfaturile unor „binevoitori” precum Voicu, uită-le! Când o să traducă şi el ceva, atunci să vorbească. M-am săturat de linguşitori care nu-şi urmăresc decât propriile interese. Gloria e frumoasă, e magnifică, dar – după cum bine ştii – nu ţine de foame! Vero, cred foarte serios că a venit vremea să renunţi la (măcar o parte din) popularitate şi să-ţi vezi de propria viaţă. Salutări lui George şi lui Grişka, de la tot clanul Ghidovenilor!

    Apreciază

Lasă un răspuns

