Oare…?

Un comentariu m-a făcut (indirect, prin asociaţie de idei) să mă întreb (nu pentru prima oară) dacă nu cumva sunt cu desăvârşire ţicnită fiindcă-mi folosesc puţinul timp liber mâzgălind pe şaptej’ de bloguri în loc să spun frumuşel mâna (măcar acum, în prag de bătrâneţe) să-ncerc să scriu, cap-coadă, una bucată roman publicabil, sau măcar nişte poveşti noi…

Şi, dacă e într-adevăr o ţicneală, sunt oare capabilă să scap ea? De demonul ăsta? 👿

Despre Vero

Îmi place să scriu, dar e mai uşor (şi mai rentabil) să traduc ce-au scris alţii! :))
Acest articol a fost publicat în de-ale mele și etichetat , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

21 de răspunsuri la Oare…?

  1. Hello, Vero !! Long time no see 🙂 Asa, ca sa-mi dau si eu cu părerea(ca outsider, ca eu nu am blog…), cred ca „pusul mâinii ” pentru a scrie un roman ar fi cel mai bun lucru.Scrisul pe bloguri sa rămână asa, ca un preaplin, ceva la care sa recurgi in caz de „Stejar extrema urgenta”:) .Talentul tau e prea evident pentru a te risipi in atâtea „înscrisuri”. Vezi si riscurile care apar din partea unora care sunt sterpi si încearcă sa-si irige mintea cu apa din alte surse decât a lor. Părerea mea…

    Apreciat de 1 persoană

  2. Valentina zice:

    Am primit şi eu, mai demult, nişte comentarii (când începusem să scriu şi să public câteva povestioare) în care eram sfătuită să scriu oriunde, numai nu pe blog, pentru că plagiatul e în floare. Nu ştiu, deci, ce să spun… Mie îmi plac mult poveştile dumneavoastră, dar pe internet există multe persoane de intenţiile cărora nu pot fi sigură.
    Ideea cu romanul sună foarte bine, mie-mi place însă şi blogul (şi nu cred că sunt singura! 😀 ).

    Apreciază

  3. Diana Alzner zice:

    Vero, indiferent de motive, SCRIE!!! 🙂

    Apreciază

  4. Vania zice:

    Păi, ajung două-trei bloguri, ca să avem vreme şi de scrisul propriu-zis…

    Apreciază

  5. Dispecer zice:

    În fine, un comentariu nu e definitoriu. Îţi spun din experienţă. Zău aşa. Spor!

    Apreciază

  6. psipsina zice:

    no, vero, zic şi io: un blog al tău, un blog al lui conu grişka pentru că nu-l poţi lăsa fără mijloacele lui de exprimare, un stilou, cerneală muultă (ştiu tu scrii direct pe tastatură, da zic şi io aşa) şi să ne chemi la lansare. dacă poţi scrie un roman te privesc deja cu bucurie, cu încântare, cu speranţă de autograf (de la amândoi!)
    şi să ne ţii la curent.

    Apreciază

  7. Iaca na! dilemă : blog sau carte. 🙂 A-mîn-do-uă! 😀
    Dar mai întîi şi mai întîi CARTEA! Am zis! 😀

    Apreciază

  8. Pingback: Tunul lui Poteraş – continuare « Un blog cu atitudine

  9. Zamfir POP zice:

    Nu inteleg: chiar daca-i ticneala, de ce sa scapi de ea?! Doar, nu-i o datorie!

    Apreciază

  10. Vero zice:

    Dacă ar fi chiar atât de uşor să scapi de ţicneli, s-ar vindeca toţi nebunii de pe faţa pământului! 😆

    Apreciază

Lasă un răspuns

