Dă, Doamne, o ploaie, să curgă şiroaie…

Prin părţile noastre, Dumnezeu nu trebuie să dea decât ploaia, că de şiroaie ne-am ocupat noi: nu se mai poartă burlanele alea care coborau frumuşel pe lângă perete şi-şi scuipau apa cu doar câţiva centimetri mai sus de nivelul solului. Păi se poate, neicusorule, să facem aşa risipă? :mrgreen: Am pus acoperişuri noi la blocuri, am desfiinţat conductele pluviale, că, ce mama naibii, erau o complicaţie inutilă, şi am scos în afara noilor streşini nişte drăguţe de ţevi care-şi aruncă apa, de la cel puţin etajul patru, exact în capul trecătorilor. Iar dacă ăştia sunt pe fază şi-şi plasează umbrela chiar sub şuvoi, nici o problemă! Apa ricoşează de obiectul în cauză şi-i stopeşte pe ăia de alături – măcar atât cât să le distragă atenţia, ca să calce într-una dintre bălţile mai mult sau mai puţin adânci din denivelările (deseori li se poate spune chiar gropi) pavajului de pe trotuar 😆

Despre Vero

Îmi place să scriu, dar e mai uşor (şi mai rentabil) să traduc ce-au scris alţii! :))
Acest articol a fost publicat în despre lume şi viaţă :P, nemulţumiri și etichetat , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

3 răspunsuri la Dă, Doamne, o ploaie, să curgă şiroaie…

  1. rokssana zice:

    n-am vazut pe aici asa ceva…dar e clar ca ceva te-a enervat foarte ….

    Apreciază

  2. psipsina zice:

    la noi chiar plouă acum. da nu avem parte de aşa experienţe.

    Apreciază

  3. Vero zice:

    rokssana, psipsina
    Pe-aici aşa se poartă…
    A trebuit să ies neapărat pe ploaie, şi prima dată m-au udat şiroaiele scurse chiar de pe blocul meu, aşa că am avut tot timpul o mânecă udă fleaşcă, deşi m-am străduit să mă feresc de apa împroşcată de deasupra etajului 6 :mrgreen: Noroc că nu-i frig şi că m-am întors în mai puţin de jumătate de oră!

    Apreciază

Lasă un răspuns

