Alte preschimbări (al douăzeci şi treilea episod din elucubraţia cu 12 zombi şi 12 cuvinte impuse)

Ei, iaca, citesc:
„Trag nădejde c-o să-nţelegi de ce te-am trecut printr-un test ciudat şi îndelungat. Beleaua e că-ţi place să te sclifoseşti vorbind cu accent franţuzesc, întocmai ca tartorul zombilor, ca Plutind Gol! Şi trăncăneşti la fel de mult ca el, eşti tot atât de alunecos…”
Ei, ce mai e şi asta, toată lumea a decis să mă testeze? Prâsleo, tu pricepi ceva?
Hopa, iar face imprimanta tumbe, ca la un număr de dresaj! În ce te mai preschimbi, coană mare? Poate în vreo canistră? Ori iarăşi în vreun mâţ? Ori în vreo bacterie  din soiul elefantin? Ori în…în… în baba Marghioala?!!!
Tu nu zici nimic, Prâsleo? Taci şi te dai şi tu peste cap? Şi, Doamne păzeşte, te transformi şi tu…în… în baba Gherghina?!!!
…Adică voi două v-aţi jucat cu mine tot timpul, cotoroanţelor? Ce test a mai fost şi ăsta? Of, trebuie să stau jos, că m-aţi adus în prag de colaps, iaca abia mai suflu! Doamne, pe lângă voi două, până şi soacră-mea e-un suflet pios! Că voi n-aveţi suflet… şi creierul vi s-a împietrit! Asta după ce v-aţi… sclerozat! De ce-a fost nevoie să mă zăpăciţi şi să mă suciţi în halul ăsta? Şi nepurceii mei unde-s? Ha? Unde mi-s nepurceii?!

Citiţi aici episoadele precedente.

Cuvintele impuse: mat, alunecos, dresaj, canistra, impietrit, colaps, accent, bacterie, decis, elefantin, pios, suflu
Au apelat la aceeaşi duzină de cuvinte: virusverbalis, redsky2010, Valentina, Carmen Sima, Sara, Pisicaru
Despre Vero

Îmi place să scriu, dar e mai uşor (şi mai rentabil) să traduc ce-au scris alţii! :))
Acest articol a fost publicat în elucubraţii și etichetat , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

18 răspunsuri la Alte preschimbări (al douăzeci şi treilea episod din elucubraţia cu 12 zombi şi 12 cuvinte impuse)

  1. Valentina zice:

    Haios! 😀
    Am scris şi eu. 😀

    Apreciază

  2. Pingback: Carmen Sima | Blog » duzina de cuvinte – somnul

  3. BlueRiver zice:

    stii ca-mi place, da? 🙂

    Apreciază

  4. Pingback: cutia cu maimute » Blog Archive » Duzina de cuvinte- Am uitat sa visez

  5. redsky2010 zice:

    na acum ca stiu ce scria imprimanta, pot sa incep saptamana cu dreptul 😀

    Apreciază

  6. Pingback: Duzina de cuvinte: Aparentele inseala | Redsky2010's Blog

  7. psipsina zice:

    mdaaaa… unde-s nepurceii? 😆

    Apreciază

  8. pisicaru zice:

    Frumoasa duzina de cuvinte .

    Apreciază

  9. Misto serialu asta cu cotoroante.. :))

    Apreciază

  10. Ce tare e! Am citit si celelalte episoade, am ras bine, e suuper!
    Am totusi o nedumerire, ce sunt nepurceii ??? :))

    Apreciază

Lasă un răspuns

