Răspunsul lui Prâslea (al şaptesprezecelea episod din elucubraţia cu 12 zombi şi 12 cuvinte impuse)

Zi, Prâsleo, zi, de ce adică n-aş putea io să mă înalţ, să zbor precum un murg înaripat, de care se lasă călăreţul dus către un vis ţesut cu sârg de când era de-o şchioapă? Zi, Prâsleo, nu mi te mai hlizi ca prostu-n târg!
Hai, măi băiete, hai, nu vezi că mi-am făcut urechile căuş, aşteptând să-ţi torni vorbele cu cana-n ele? Ori ai rămas în pană de cuvinte? Ori ţi-o fi crescut blană-n cerul gurii şi ţi se-ncurcă limba-n ea?
… Cum? Îţi vine greu să-mi zici că, gata, mi-a apus steaua când mi-au intrat acele alea în şezut? Ei, da uite că pân’ la urmă-ai zis – şi-acu o să faci bine să mă şi lămureşti ce-ai vrut să zici!

Citiţi aici episoadele precedente.

Cuvintele impuse: tesut, sezut, crescut, dus, apus, caus, murg, sarg, targ, blana, pana, cana
Au apelat la aceeaşi duzină de cuvinte:  psipsina, BlueRiver, papagigli, scorpio72, cita
Despre Vero

Îmi place să scriu, dar e mai uşor (şi mai rentabil) să traduc ce-au scris alţii! :))
Acest articol a fost publicat în elucubraţii și etichetat , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

16 răspunsuri la Răspunsul lui Prâslea (al şaptesprezecelea episod din elucubraţia cu 12 zombi şi 12 cuvinte impuse)

  1. psipsina zice:

    mi-a plăcut mult imaginea urechilor căuş în care vorbele se toarnă cu cana. 😀
    da văd că acele alea au durut rău, dacă mai aminteşti de ele.
    să repet? cu dragă inimă: îmi place de mor povestea ta, vero! 😳

    Apreciază

    • Vero zice:

      Meritul e al celui care-a ales cuvintele: căuş, cană…. au adus imaginea cu ele…
      Iar „şezutul” mi-a adus aminte de ace 😀
      Şi eu repet: mă bucur că-ţi place povestea mea, fiindcă mie-mi plac tare mult poveştile tale 🙂

      Apreciază

  2. Pingback: duzina de cuvinte- lemn de copil « psipsina

  3. cita zice:

    Nastrusnica rotire de cuvinte!
    Im place cum reusesti sa faci textul asa de scurt, concis si… asa de bun!
    Bravo

    Apreciază

    • Vero zice:

      Scriu texte scurte pe de-o parte fiindcă sunt leneşă şi mereu în criză de timp şi, pe de altă parte, fiindcă e mai greu să inserezi cuvintele într-un text scurt decât într-unul lung, iar mie îmi plac grozav provocările de genul ăsta 🙂
      Şi evident că sunt încântată dacă rezultatul nu e doar pe placul meu, ci şi pe al altora – mulţumesc 🙂

      Apreciază

  4. Pingback: Duzina de cuvinte-Zarghitul « Cataratorii

  5. Pingback: duzina de cuvinte – vacanta la tara » Carmen Sima | Blog

  6. Pingback: Ce poţi dărui? « Gabriela Elena

  7. Pingback: Schimbarea la fata a Romaniei « Rokssana's Blog

  8. Pingback: duzina de cuvinte- lemn de copil « psi-words

  9. Pingback: duzina de cuvinte- lemn de copil | psi-words

Lasă un răspuns

