Ce-am mai blogărit – 3

Reiau rubrica, fiindcă azi am chef – şi ar fi cazul ca măcar pe blogurile mele să pot face ce şi când am chef, nu? :mrgreen:

Aşadar, dacă doriţi,  puteţi să citiţi:

Despre Vero

Îmi place să scriu, dar e mai uşor (şi mai rentabil) să traduc ce-au scris alţii! :))
Acest articol a fost publicat în de pe blogurile mele și etichetat , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

5 răspunsuri la Ce-am mai blogărit – 3

  1. Pingback: Ce poţi dărui? « Gabriela Elena

  2. Pingback: Zâmbeşte-mi! « Teo Negură

  3. Mirela zice:

    Trec zilele, Griskut, dar uite ca e vacanta, e vara si poti sa stai si tu mai mult cu geamul deschis…Daca esti cuminte si te lasa mami, sau tati…Sau nu te lasa, ca tintesti prea departe?! Ca si Serafina ar cam avea chef de un porumbel, in ciuda delicateselor zilnice! Pupic pe botic! 😛

    Apreciază

    • Griska zice:

      Mă lasă să stau la geam, că are plasă solidă şi n-am cum să ies, să sar sau să cad.
      Poate că Searafina o să primească un porumbel cadou… Eu m-aş bucura să mi se aducă unul în apartament 😀
      Pupici şi din partea mea, pentru Serafina şi pentru bipezii ei! Dar n-ar fi mai bine să stăm de vorbă pe blogul meu, decât aici, pe al lui Vero?

      Apreciază

  4. Pingback: provocarea nr 17 « psipsina

Lasă un răspuns

