Prizonieri (al şaisprezecelea episod din elucubraţia cu 12 zombi şi 12 cuvinte impuse)

Văleu! Iote că ştiu de ce nu fugi, măi Prâsleo, deşi nu mă-ndoiesc că eşti tentat! Nu fugi fiindcă nu poţi! Şi ţie ţi se pare că ai picioarele-ngropate în nisip pân’ la genunchi? Eu aş jura că am prins rădăcini, ca un smochin
… De ce tocmai ca un smochin? Fiindcă din gânduri îmi piere orice alt cuvânt când se holbează la mine baba asta smochinită…, soacră-mea, deh, zombioaica, brr!… Bag de seamă că, de când a ieşit din groapă, a început să se stafidească într-un an câţi alţi-n  şapte… Şi uite ce ochi are, ca nişte ape tulburi, mocirloase, în care nu pătrunde nici o rază de soare şi lângă care stai degeaba cu undiţa, fiindcă-n adâncuri nu e decât  tăcere – tăcerea morţii, nepurcelule!
Şi hodoroagele alelalte, vrăjitoarele, Gherghina şi Marghioala, unde sunt? De ce n-aruncă-n soacră-mea cu ace, cum au aruncat în mine? De ce nu face nici una nici o vrajă, ca să ne crească aripi, să scăpăm de-aci…
… Cum? Zici c-ar fi degeaba, că eu tot n-aş putea să mă înalţ? Păi de ce, băh, de ce?!

Citiţi aici episoadele precedente.

Cuvintele impuse: undita, soare, nisip, inceput, tacere, smochin, cuvant, aripi, tentat, inalt, ganduri, ape
Au apelat la aceeaşi duzină de cuvinte:  scorpio72, virusverbalis, papagigli,  psipsina
Despre Vero

Îmi place să scriu, dar e mai uşor (şi mai rentabil) să traduc ce-au scris alţii! :))
Acest articol a fost publicat în elucubraţii și etichetat , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

16 răspunsuri la Prizonieri (al şaisprezecelea episod din elucubraţia cu 12 zombi şi 12 cuvinte impuse)

  1. psipsina zice:

    azi îi mai leneșă, vero… abia acum scriu duzina… dar te-am așteptat, cum să nu! 😳
    ce-mi place cum le-ai potrivit! da de ce n-ar putea să se înalțe? oare aflăm sâmbăta viitoare? 😆

    Apreciază

  2. Pingback: Duzina de cuvinte-De-a pescuitul.. « Cataratorii

  3. Pingback: duzina de cuvinte- început de vară « psipsina

  4. Pingback: Poveste de vis (38) « Teo Negură

  5. Pingback: Trei motive pentru care devii mai deştept la bătrâneţe « Rokssana's Blog

  6. Valeuuu,ale naiba-s zombiloaicele tale..Nu se lasa , cu una ,cu doua… :))

    Apreciază

  7. papagigli zice:

    Of, ca rau ma speriasi! De acum in colo te voi citi ascuns in camara, ca acolo ma simt in siguranta, da’ sa nu le spui zombioaicelor tale 😉

    Apreciază

  8. Pingback: La mulţi ani, iubirea noastră! Enya, la mulţi ani fericiţi! « Mirela Pete. Blog

  9. Pingback: Ştranduri şi piscine din Cluj « Clipe de Cluj

  10. Pingback: Ştranduri şi piscine din Cluj « Mirela Pete. Blog

  11. Pingback: Miercurea fără cuvinte. Scrie textul! « Mirela Pete. Blog

Lasă un răspuns

