Metamorfoza (al cincisprezecelea episod din elucubraţia cu 12 zombi şi 12 cuvinte impuse)

Eh, atunci, draga mea dragă – de trei ori dragă! – vino să-ţi dea nenea un sărut dulce şi efervescent, adică mai degrabă trei, toate cu efect balsamic – pentru mine, dac-or să mă scape de acest calvar înţepător! Vorbesc de cele trei ace care mă-nţeapă, îmi perforează carnea ca un acid caustic şi-mi tulbură mintea, de mi se pare că-n creştetul lui Prâslea al meu cresc buruieni şi că vârful nasului îi e tot mai mieriu
… Aşa, aşa , pisico, apropie-te, vino să vedem ce gust are boticul tău…
… Of! Un prim sărut amar! Ia să-l gustăm pe-al doilea…
… Brr! Ăsta a fost sărat! Potroacă! Ca bucatele soacră-mii! De ziceai că turna sare-n ele cu pumnul! Ei, da uite că mi-au căzut acele din buci, a mai rămas doar ăla din picior! Aşa că, haide, al treilea sărut!
… Doamne, da ştiu că ăsta a fost acru!… Soacră, soacră, poamă acră…
… Văleu! Ce-mi făcuşi, Prâsleo?! M-ai pus să sărut mâţa – şi drept e c-am scăpat de ace, uite, a picat şi-al treilea – da asta nu mai e mâţă, s-a me-ta-mor-fo-zat! Fugi, Prâsleo, nu mai căsca gura! Nu vezi c-am preschimbat pisica?! Nu vezi că se uită la noi de parc-ar vrea să ne mănânce, cu sau fără mirodenii?! Şi nu vezi că e soacră-mea?!

Citiţi aici episoadele precedente.

Cuvintele impuse: amar, acru, sarat, dulce, mieriu, acid, mirodenii, intepator, buruieni, caustic, efervescent, balsamic
Au apelat la aceeaşi duzină de cuvinte: papagigli, scorpio72, psipsina, redsky2010, Carmen
Despre Vero

Îmi place să scriu, dar e mai uşor (şi mai rentabil) să traduc ce-au scris alţii! :))
Acest articol a fost publicat în elucubraţii și etichetat , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

18 răspunsuri la Metamorfoza (al cincisprezecelea episod din elucubraţia cu 12 zombi şi 12 cuvinte impuse)

  1. psipsina zice:

    ioooi, în toate pisicile doarme câte o soacră? pfaaaaa…. 😆

    Apreciază

  2. Pingback: duzina de cuvinte- zâmbet mieriu « psipsina

  3. Pingback: Duzina de cuvinte-Arome si gusturi « Cataratorii

  4. Valeu, chiar ma gandeam ce mai e prin Zombiland.. :))

    Apreciază

  5. redsky2010 zice:

    😆 moamaaaaaaaaaaaaa, ce ghinion!!! sper ca are destula viteza sa fuga!

    Apreciază

  6. Pingback: Duzina de cuvinte: Senectute(XI) | Redsky2010's Blog

  7. Pingback: Poveste de vis (37) « Teo Negură

  8. Pingback: Carmen Sima | Blog » duzina de cuvinte- in bucatarie

  9. Pingback: Versuri rătăcite – Prietenul meu [pierdut], trandafirul… « Link-Ping

  10. Pingback: Vrei o carte bună? Citeşte asta! « Teo Negură

  11. Pingback: cuvintele… « psipsina

  12. Pingback: duzina de cuvinte- zâmbet mieriu » psi-words

  13. Pingback: zâmbet mieriu | psi-words

Lasă un răspuns

