Testul (al treisprezecelea episod din elucubraţia cu 12 zombi şi 12 cuvinte impuse)

Auuu! Aoleeeu! Ce m-a săgetat? Ce-i asta, Prâsleo, obiectul ăsta emergent, de mi s-a-împlântat adânc în buca stângă?
… Cum? E-un ac de-al babei Marghioala?! Ajuns la destinaţie?!
Văleeeu! Da asta ce mai e?!
… Mi-a tras şi-n dreapta?! Trage de trei ori?!!! Da cu ce moaşă-sa le trage, băh, nemernica de babă? Şi ea unde e?
Auuu!
… Ăsta de m-a nimerit în pulpă e a-l treilea?! Şi gata, am trecut testul?! Că, dacă eram zombi, explodam?! Da nu dintr-o dată, întâi mi se preschimbau toate firele de păr în clopoţei?! Toate, băh, chiar toate, zău? Şi-mi creştea în vârful nasului o viorea?! Şi intram în delir, spuneam că văd zburând spre mine sicrie mari, din lemn de palisandru?! Şi la urmă adăugam, în şoaptă, de trei ori, că vreau să iau anafură, fiindcă prin vene-mi curg cascade de agheasmă?!
Of, fi v-ar testu-al dracului! Şi-acuma, dacă zici l-am trecut, cum îmi smulg acele astea? Că văd că trag de ele degeaba – şi mă ustură de nici nu te mai văd!
… Cum? Să nu le mai ating? Nu ies din carnea mea până nu sărut mâţa a neagră de trei ori în bot?! Câte o dată pentru fiecare ac?!

Citiţi aici episoadele precedente.

Cuvintele impuse: adanc, soapta, delir, emergent, anafura, viorea, cascade, sarut, palisandru, vene, destinatie, clopotei
Au apelat la aceeaşi duzină de cuvinte: redsky2010, psipsina, Tiberiu, scorpio72, ALTCERSENIN
Despre Vero

Îmi place să scriu, dar e mai uşor (şi mai rentabil) să traduc ce-au scris alţii! :))
Acest articol a fost publicat în elucubraţii și etichetat , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

19 răspunsuri la Testul (al treisprezecelea episod din elucubraţia cu 12 zombi şi 12 cuvinte impuse)

  1. Vero zice:

    Ne regăsim luni seara. Până atunci, simţiţi-vă aici ca acasă, vă invit să citiţi şi, dacă doriţi, să comentaţi – şi să faceţi luni dimineaţă o escală pe verovers, unde veţi găsi câte ceva pe tema „vacanţă” 🙂

    Apreciază

  2. Pingback: Duzina de cuvinte-Curtezana « Cataratorii

  3. Zombiu tau a ajuns la cifra ..13..? E de bine… :))

    Apreciază

  4. Pingback: pe tabla de sah a iubirii « Rokssana's Blog

  5. psipsina zice:

    vero, până luni am să tot spun asta: ador duzina ta de cuvinte. pur şi simplu o ador! chiar şi numai pentru poveştile tale ar fi meritat inventată duzina. să pupăm mâţa a neagră în bot de trei ori, câte o dată pentru fiecare ac prin vârful căruia vine inspiraţia.
    mulţumesc. 😀

    Apreciază

  6. Pingback: duzina de cuvinte- de-ajuns « psipsina

  7. redsky2010 zice:

    :))))))))))
    dupa ce ca-l ustura bucutele, mai trebuie sa pupe si mata-n bot! chinuiala mare!

    Apreciază

  8. Pingback: Duzina de cuvinte: Senectute(IX) | Redsky2010's Blog

  9. Pingback: Poveste de vis (36) « Teo Negură

  10. Georgiana zice:

    da’ stiu ca stai bine la capitolul imaginatie :)))))

    Apreciază

  11. Pingback: O pată de culoare pe pânza vieţii « Gabriela Elena

  12. Pingback: la cules de cuvinte « psipsina

  13. Pingback: la cules de cuvinte | psi-words

Lasă un răspuns

