A fi, deşi…

S-ar părea că o să fiu prezentă, deşi nu o să mă deplasez fizic în locul respectiv, la Centrul Calderon, str. Jean Louis Calderon nr.39, sector 1, Bucureşti, vineri, 27 mai 2011, ora 17.00 – când se va desfăşura una dintre şedinţele Cenaclului ProspectArt. Explicaţii şi amănunte aici.

P.S. Nu ştiu cum de-am meritat să mi se acorde atâta atenţie, fiindcă, de altfel, blogul meu nu pare să fie destul de bun pentru blogroll-ul SRSFF-ului! :mrgreen:

Pe tema „a fi” au mai scris: psipsina, redsky2010, scorpio72, Verovers, Grişka
Despre Vero

Îmi place să scriu, dar e mai uşor (şi mai rentabil) să traduc ce-au scris alţii! :))
Acest articol a fost publicat în ciudăţenii, de-ale mele, lumea cărţilor, surprize plăcute și etichetat , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

8 răspunsuri la A fi, deşi…

  1. Pingback: A fi… « Mustăţi lungi, gheare lungi

  2. Pingback: a fi « psipsina

  3. Pingback: Joc « VeroVers

  4. Pingback: provocare cu coadă « psipsina

  5. Pingback: În creion « Gabriela Elena

  6. Pingback: Râuri de durere surdă « Blog de furăciuni 2

  7. Pingback: a fi | psi-words

  8. Pingback: Iubirea ne-a jefuit! | Gabriela Elena's Blog

Lasă un răspuns

