De vorbă cu Prâslea (al doisprezecelea episod din elucubraţia cu 12 zombi şi 12 cuvinte impuse)

Ehei, pisico, era cât pe ce să zic că umblăm de trei ore în deşert, da, ia te uită! Păi ăla de doarme colo, la umbră, cu haina mototol la căpătâi e chiar Prâslea al meu!
Scoală, băh, nepurcele, scoală, băăăh!
… Văleu, da nu ţipa aşa, că-mi sare inima! Sunt eu, ce, nu mă mai cunoşti?
… Cum? Mă cunoşti – adică-mi recunoşti figura, da nu ştii dacă-s eu?
… Ce face?! Crezi că-s zombi?! Fiindcă v-aţi întâlnit cu-un fin de-al babei Gherghina şi ăla v-a povestit că am murit?! A zis că m-a văzut el, mort ca toţi morţii, ziua-n amiaza mare, pe lumină?!
Păi baba n-are decât un singur fin, pe Arvinte-malacu’ – mare şi nebun! Zurliul care fură roţi ca să-şi facă o vilă mobilă!
… Ce zici? O fi zurliu, da nu e chior? Şi m-a văzut, şi eram mort? Şi tu acuma vrei dovezi concrete că sunt viu?!
Păi, băh, isteţule, tu crezi că, dacă eram zombi, mâţa babei mă mai aducea la tine?
… Cum? Mâţa se ţine de prostii? A mai adus încoace o duzină de zombi până-acum?! Şi baba Marghioala le-a venit de hac la toţi? Cu acele?! Cu care ace, băh?

Citiţi aici episoadele precedente.

Cuvintele impuse: acele, concrete, desert, duzina, figura, fin, fura, haina, lumina, mare, mobila, sare
Au apelat la aceeaşi duzină de cuvinte: redsky2010, psipsina, ALTCERSENIN, scorpio72
Despre Vero

Îmi place să scriu, dar e mai uşor (şi mai rentabil) să traduc ce-au scris alţii! :))
Acest articol a fost publicat în elucubraţii și etichetat , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

20 de răspunsuri la De vorbă cu Prâslea (al doisprezecelea episod din elucubraţia cu 12 zombi şi 12 cuvinte impuse)

  1. psipsina zice:

    😆 şi o mâţă în poveste, şi o mâţă, cum să nu!

    Apreciază

  2. Pingback: duzina de cuvinte- neştiutul « psipsina

  3. Pingback: Poveste de vis (35) « Teo Negură

  4. anowen zice:

    adica al de tipa, de fapt, vorbeste in somn cu pisica finului care-si face vila pe roti? na, sa vezi tu ce pateste cand l-o prinde cu haina mototolita! taci ca vine…

    Apreciază

  5. Pingback: Duzina de cuvinte-Un ,,pisugi” ca un desert « Cataratorii

  6. redsky2010 zice:

    las sa fie cat de multi, este loc pentru toata lumea! vila mobila,ha? meseriiiiieeeeeee!!! 😀

    Apreciază

  7. Pingback: Duzina de cuvinte: Senectute(VIII) | Redsky2010's Blog

  8. Pingback: Spre vărzărie! « Clipe de Cluj

  9. Pingback: Melomanii « Ioan Usca

  10. Pingback: Povestea parfumată a inimii « Mirela Pete. Blog

  11. Pingback: Florar | Gabriela Savitsky

  12. Pingback: La cererea prietenilor: povestea parfumată dintre bloggeri. Explicaţii! « Mirela Pete. Blog

  13. Pingback: Zilele oraşului Cluj-Napoca. Zi-le de Cluj! 27 mai – 3 iunie « Clipe de Cluj

  14. Pingback: duzina de cuvinte- neştiutul | psi-words

Lasă un răspuns

