S-a urcat scroafa-n copac!

În Piaţa Moldovei din Focşani, castaveţii, de altfel aproape identici de toate tarabele, aveau în dimineaţa asta două preţuri: 4 lei şi 3,99 lei :mrgreen:

Am luat de la un tip care preferase să afişeze pe cinstite preţul de 4 lei şi am plecat repede, fiindcă prea aveam chef să scuip în faţă una bucată pieţar emancipat care-arunca praf în ochi cu al lui 3,99!

Da poate-am greşit, poate trebuia să mă duc la unul dintre ei şi să-i cer un kil de castraveţi şi un ban restul! 😛

Despre Vero

Îmi place să scriu, dar e mai uşor (şi mai rentabil) să traduc ce-au scris alţii! :))
Acest articol a fost publicat în despre lume şi viaţă :P, nemulţumiri și etichetat , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Un răspuns la S-a urcat scroafa-n copac!

  1. Pingback: Opreşte! « Rokssana's Blog

Lasă un răspuns

