Perlele mele – 5

Iată şi episodul 5 din seria Perlele mele:

  • se îndreptă către ladă în loc de se îndreptă către scară
  • un cazan bărbos în loc de un cazac bărbos
  • bube intenţii în loc de bune intenţii
  • înghiţi în sex în loc de înghiţi în sec
  • femeia din par în loc de femeia din pat
  • temperaturi sub zero grase în loc de temperaturi sub zero grade
  • închisese ceva în loc de închisese deja [telefonul]
Despre Vero

Îmi place să scriu, dar e mai uşor (şi mai rentabil) să traduc ce-au scris alţii! :))
Acest articol a fost publicat în de-ale mele, perlele mele, Traduceri, traducatori, etc și etichetat , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

6 răspunsuri la Perlele mele – 5

  1. voicunike zice:

    Imi plac , si totusi ramin la parerea ca numai cine muncesteste gresteste -cu sau fara echipament de protectie. Ma intreb retoric oare ce echipament de protectie iti trebuie la sapa la porumb?! In afara de masa de dimineata sau sticlele aferente de vin sau tuica care se subinteleg!?

    Apreciază

  2. Diana Alzner zice:

    Sare şi piper, Vero! 😀

    Apreciază

  3. Victor zice:

    Am ras copios la cea cu zero grase.

    Apreciază

Lasă un răspuns

