Exclusivism

Am vrut să fac şi eu un comentariu – aici. Şi am descoperit că nu pot – contul meu din blogspot nu e bun, fiindcă „nu fac parte din echipă”! 😛

Ghinion, ce pot să zic? :mrgreen:

Despre Vero

Îmi place să scriu, dar e mai uşor (şi mai rentabil) să traduc ce-au scris alţii! :))
Acest articol a fost publicat în nemulţumiri și etichetat , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

8 răspunsuri la Exclusivism

  1. teonegura zice:

    Nasol, sper ca e ceva tehnic…

    Apreciază

  2. Diana Alzner zice:

    Lasă, Vero, că nici eu n-am putut! 🙂

    Apreciază

  3. psipsina zice:

    eu nici măcar nu am încercat să intru… 😉

    Apreciază

  4. Pingback: Cântecul lebedei « Gabriela Elena

  5. Pingback: Miercurea fără cuvinte 1 – Scrierile mele « Teo Negură

Lasă un răspuns

