Necurat şi etic (al şaptelea episod din elucubraţia cu 12 zombi şi 12 cuvinte impuse)

Aşa că, babă Gherghină, ia zi, cât vrei pentru-un descântec etic? Da nu-mi lua şi cămaşa de pe mine, că incompetenţii ăia de salvamontişti nu mi-au găsit încă portofelul de mi-a picat în prăpastie când m-am speriat de urs – m-am speriat ca prostu’, l-am crezut un pericol, atunci nu ştiam cum e când te fugăreşte soacra, în fruntea unui cârd de zombi…
… Da, ai dreptate, Prâsleo, exprimarea mea a fost inexactă, zombii nu umblă în cârduri, umblă în haite… sau în hoarde?
… Şi tu ce zici, babo?… Nu ştii ce-i ăla descântec etic? Mda, nu e decât o altă carenţă majoră a pregătirii tale, nu eşti ceea se înţelege printr-un solomonar profesionist, dar nu putem soluţiona acum această problemă, nu se rezolvă prin simpla vizionare a unui film horror… Însă recunosc că eficienţa vrăjilor tale e îndeobşte lăudabilă!
… Nu, babo, nu sunt nu sunt psihopat şi nu vorbesc dodii. Ştiu că descântecul e lucru necurat, dar ce-are-a face, trebuie să existe o etică în toate… Numa lasă-ne dracului odată să intrăm în casă, până nu se prinde soacră-mea unde suntem, şi pe urmă-ţi povestesc şi-ţi explic totul în linişte!

Citiţi aici episoadele precedente.

Cuvintele impuse: film, liniste, majora, camasa, psihopat, necurat, laudabila, salvamontisti, pericol, etic, solutiona, inexacta
Au apelat la aceeaşi duzină de cuvinte: papagigli, psipsina, virusverbalis, scorpio72, redsky
Despre Vero

Îmi place să scriu, dar e mai uşor (şi mai rentabil) să traduc ce-au scris alţii! :))
Acest articol a fost publicat în elucubraţii și etichetat , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

16 răspunsuri la Necurat şi etic (al şaptelea episod din elucubraţia cu 12 zombi şi 12 cuvinte impuse)

  1. papagigli zice:

    veronico, draga mea, tu sa-mi spui sincer, daca-o fi posibil, ti-ai urit soacra, admirind-o? 😉 Ca eu din cite vaz, n-o slabesti o clipa. Si nu numai atit, dar pare ca era o femeie ferma, intransigenta si cu reale aptitudini de conducator, numai buna s-o urasca nora 😆

    Apreciază

  2. Pingback: Poveste de vis (27) « Blogul lui Teo Negură

  3. Pingback: duzina de cuvinte- de la real la manschaft « psipsina

  4. psipsina zice:

    vero, recunosc: am devenit dependentă de poveştile cu soacra şi cei 12 zombi şi pândesc fiecare episod. dar să nu ne audă soacră-mea… 😆

    Apreciază

  5. redsky2010 zice:

    in timp ce citeam postul tau, am realizat ca aveam programare la unghii, iar eu tronam in pat fara nici o grija. rezolvat manichiura, reluat lectura! daca te lasa in casa, cine stie ce pericole pandesc si de acolo 😀

    Apreciază

  6. Pingback: Duzina de cuvinte:Senectute(III) | Redsky2010's Blog

  7. Vai da mine,soacra asta,
    Sta pa cap,precum napasta..
    Cate-o luna,cate trei,
    Vino, Doamne ,sa ma iei! :))

    Apreciază

  8. Pingback: Duzina de cuvinte-Sfidarea mortii « cataratorii

  9. Pingback: ce mi-a plăcut la tine « psipsina

  10. Pingback: duzina de cuvinte- de la real la manschaft | psi-words

Lasă un răspuns

