Tot de-ale mele, săptămâna asta (28.02-06.03.2011)

Despre Vero

Îmi place să scriu, dar e mai uşor (şi mai rentabil) să traduc ce-au scris alţii! :))
Acest articol a fost publicat în de pe blogurile mele și etichetat , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

13 răspunsuri la Tot de-ale mele, săptămâna asta (28.02-06.03.2011)

  1. Pingback: Povestea unui blogger prost « Ioan Usca

  2. Pingback: Trafic cu Hituri (runda 57) « Blogul lui Teo Negură

  3. Vero zice:

    Mulţumesc – şi îţi doresc să ai parte de o primăvară după pofta inimii!

    Apreciază

  4. Pingback: Pentru tine, Lisa! (4) « Cristian Dima

  5. Pingback: Mărțișor « Un blog cu năbădăi

  6. Pingback: Petiţie pentru primăvară « Blogul lui Teo Negură

  7. Pingback: Provocare parfumată. En Avril, Un Soir « Mirela Pete. Blog

  8. Pingback: Duzina de cuvinte. Un cuplu invidiat « Mirela Pete. Blog

  9. Mirela zice:

    Vero, daca scrii Duzina sa ma anunti, imi place stilul tau plin de umor sarcastic! 😉
    Iata Duzina mea:
    http://mirelapete.dexign.ro/2011/03/duzina-de-cuvinte-un-cuplu-invidiat/
    Weekend frumos! 🙂

    Apreciază

Lasă un răspuns

