Tot de-ale mele, pe ziua de azi (5)

Promo – Palatul Vrăjitoarei – episodul 1

Miao, mes chers amis, vă aşteaptă 17 zile grele, în care voi încerca să vă atrag atenţia, pe rând, asupra celor 17 episoade din Palatul Vrăjitoareicontinuă

***

Trec zilele-n goană – omletă şi „fructe de mort” (filă de jurnal)

10:30
D’Agosta o privi mâncându-şi cu poftă omleta…
Cred c-ar fi cazul să las baltă tradusul… continuă

***

Dansul stropilor de ploaie (versuri din 1974)

Dansul stropilor de ploaie,
Vechi ca lumea sau mai mult,
O furtună în tumult… continuă

Despre Vero

Îmi place să scriu, dar e mai uşor (şi mai rentabil) să traduc ce-au scris alţii! :))
Acest articol a fost publicat în de pe blogurile mele și etichetat , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

6 răspunsuri la Tot de-ale mele, pe ziua de azi (5)

  1. Mihaela zice:

    Mi-a placut episodul 1 al Palatului Vrajitoarei, a fost interesant si captivant.

    Apreciază

  2. Pingback: Miercuri PA! « Cristian Dima

  3. Pingback: Broaştele ninja « Un blog cu năbădăi

Lasă un răspuns

