Cotrobăind pe net

Uneori mă distrează să răscolesc net-ul, căutându-mi propriul nume, deşi de obicei nu găsesc mare lucru – apare mai ales ca simplă menţiune, în articole despre cărţile pe care le-am tradus. Dar azi am dat peste ceva relativ interesant (pentru mine) – începutul prezentării romanului Snow Crash, pe care am încropit-o la lansarea din noiembrie, la Gaudeamus. Îmi pare rău că nu-s decât vreo două fraze, aş fi vrut s-aud tot, să-mi dau seama cum a sunat în urechile altora 😛

Despre Vero

Îmi place să scriu, dar e mai uşor (şi mai rentabil) să traduc ce-au scris alţii! :))
Acest articol a fost publicat în Ana Veronica Mircea, de-ale mele, lumea cărţilor, Traduceri, traducatori, etc și etichetat , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

2 răspunsuri la Cotrobăind pe net

  1. Pingback: Trafic cu Hituri (runda 53) « Blogul lui Teo Negură

  2. Pingback: Săptămîna SF (25)

Lasă un răspuns

