Blogărită cronică

Eu sufăr de blogătiră cronică :(, iar ieri am avut un puseu acut! Mi-am modificat blogul cu poezii (altă înfăţişare, altă adresă), după cum se vede mai jos.

Dar bineînţeles că n-am terminat, nici măcar blogroll-ul nu e complet…

Despre Vero

Îmi place să scriu, dar e mai uşor (şi mai rentabil) să traduc ce-au scris alţii! :))
Acest articol a fost publicat în de-ale mele, elucubraţii și etichetat , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

19 răspunsuri la Blogărită cronică

  1. teonegura zice:

    Doamne, ce ametit sunt, bine c-ai scris despre celalalt blog, ti-am si comentat si tot nu mi0am dat seama ca e un al doilea 😀 Stiam ca esti tu si basta :))

    Apreciază

  2. Pingback: Trafic cu Hituri (runda 52) « Blogul lui Teo Negură

  3. Pingback: Îngrijorări « Un blog cu năbădăi

  4. Deci sunt 3, până la urmă 😀

    Apreciază

  5. i4ever zice:

    Schimbarile sunt bune…

    Apreciază

  6. Pingback: 27 Ianuarie « Ioan Usca

  7. Pingback: Ei şi noi « Gabriela Elena

  8. Pingback: Noapte misterioasă « Cristian Dima

  9. Pingback: Ultima mea umbră « Blogul lui Teo Negură

  10. Pingback: Suntem săraci, dar nu fără suflet: să o ajutăm pe Eva Maria | Noaptebunacopii's Blog

  11. Pingback: Lume, lume! – 4 « Link-Ping

  12. Nu stiu cum de acest blog al tau nu l-am trecut pana acum la blogroll.
    Am profitat de explicatiile date lui Cristi si am aflat si eu mai multe. 😉
    Am trecut si Veronicismele. 😀

    Apreciază

  13. Pingback: Săptămîna SF (24) | Galileo Online

Lasă un răspuns

