Petrecerea din Ajunul Crăciunului

Motanul Grişka

 

Despre Vero

Îmi place să scriu, dar e mai uşor (şi mai rentabil) să traduc ce-au scris alţii! :))
Acest articol a fost publicat în de-ale mele, despre lume şi viaţă :P și etichetat , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

17 răspunsuri la Petrecerea din Ajunul Crăciunului

  1. Chiti zice:

    Asta e o petrecere pe gustul meu! Si eu m-am culcat in spatele bradului, de unde nu ma mai putea scoate nimeni. Craciun fericit!

    Apreciază

  2. Pingback: Bilanţ pozitiv | Ioan Usca

  3. Cred că căuta după cadouri după cât îmi dau eu seama… An nou fericit!

    Apreciază

  4. Pingback: De-aş avea « Blogul lui Teo Negură

  5. Pingback: Năbădăiosu` is MJ « Cristian Dima

  6. teonegura zice:

    Bine te-am gasit! O sa revin pe-aici, dupa anul nou, parol 🙂

    Apreciază

  7. Pingback: Pe-o clapă de pian | Noaptebunacopii's Blog

  8. Acum, cand asteptam ca peste ultimul „0” din anul 2010 sa cada hotarat un „1” si sa trecem in anul 2011, iti urez sanatate, fericire si implinirea celor mai frumoase dorinte ale sufletului tau!
    LA MULTI ANI!
    http://www.crosscards.com/cards/holidays/new-year/joy-peace-health.html

    Apreciază

  9. Pingback: primiţi cu pluguşorul? « psipsina

  10. Pingback: Colecţionara de coşmaruri – 38 | Caius

  11. Lady Io zice:

    La multi ani, Vero! Sa fiti sanatosi si sa aveti un an cat mai bun!

    Apreciază

  12. Pingback: primiţi cu pluguşorul? | psi-words

Lasă un răspuns

