Întrebare de zece puncte

Gazul e oprit până după-amiază, m-am reşou, n-am fierbător, n-am ness (şi n-am chef să ies să-mi cumpăr :P). Aţi făcut vreodată cafea în cuptorul cu microunde? 😀

Despre Vero

Îmi place să scriu, dar e mai uşor (şi mai rentabil) să traduc ce-au scris alţii! :))
Acest articol a fost publicat în de-ale mele, Help me! Please! și etichetat , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

19 răspunsuri la Întrebare de zece puncte

  1. Shauki zice:

    Da. Oribila. Si daca o lasi prea mult in microunde, s-ar putea sa inceapa sa fiarba si sa reverse. Si atunci o sa ai de curatat cuptorul. Good luck with that. 😀

    Apreciază

  2. Pingback: Vreau cafea! « Link-Ping

  3. psipsina zice:

    nu, n-am făcut niciodată. eu folosesc un aparat manual de cafea, în care pun pulberea neagră și apa clocotită, încălzită la fierbător…
    da, e bun un fierbător, mai ales dacă ai și oarece înclinații spre ceai. 😉

    Apreciază

  4. Vania zice:

    N-am făcut nimic în cuptorul cu microunde. Cafea am mai făcut pe spirt sanitar, în anii ’80.

    Apreciază

  5. Victor zice:

    Deja e cam târziu, dar pot să-ţi recomand o soluţie pentru situaţiile de criză viitoare (care sper să nu vină niciodată). Eu fac cafea la cuptorul cu microunde cu rezultate chiar acceptabile. Cu condiţia să fie cafea măcinată cât mai fin. Procedeul e următorul: umplu o cană mare doar jumătate cu apă şi o bag la cuptor. În 20 de secunde maxim fierbe. De-aia o şi pun jumate, să aibă loc să fiarbă fără să dea pe-afară. Apoi scot cana şi adaug cafea ceva mai multă decât aş adăuga la aceeaşi cantitate de apă dacă aş face pe aragaz (cam cu o linguriţă rasă mai mult). Mestec bine şi apoi pun un degetar – două de apă rece ca să se decanteze zaţul. Eu sunt mulţumit de procedeu. Acum, dacă ai papile rafinate în privinţa cafelei nu garantez că o să exaltezi de bucurie. Dar eu, în unele dimineţi, beau cafea din pură necesitate, nu pentru desfătare. Iar metoda asta e incredibil de rapidă. Mie nu-mi ia mai mult de 40 de secunde. 🙂

    Apreciază

    • Vero zice:

      Mulţumesc pentru reţetă 🙂
      Pentru tata făceam uneori ceva similar – el îi spunea „cafea opărită”. Pe vremea aia n-aveam cuptor cu microunde, lăsam apa la fiert pe aragaz până dădea în clocot, apoi o turnam peste cafeaua pusă în ceaşcă, şi gata! Şi era cafea măcinată fin (nici filtru de cafea n-aveam pe-atunci) – aşa o cumpăram, gata măcinată, şi, Doamne, ce frumos mirosea în toate magazinele care îţi măcinau cafeaua! Mirosul ăla e una dintre cele mai plăcute amintiri aromate din copilăria şi adolescenţa mea! 🙂

      Apreciază

  6. Zina zice:

    N-am facut cafea la microunde, in schimb am incalzit laptele pentru catel, a dat pe afara si de atunci m-am lecuit 🙂 Nu mai incalzesc decat supa sau ciorba in aparatul asta dusmanos cu specia umana !

    Apreciază

  7. Zina zice:

    Am raspuns la Veronicisme !

    Apreciază

  8. iu,de cand n-am mai fost pe aici!ce casuta frumoasa ti-ai facut!sa stii ca eu in microunde imi incalzesc cafeaua,dar de facut n-am indraznit niciodata 🙂 ce mai face griska ? 😀

    Apreciază

  9. Pingback: O porţie de matildină şi una de matildeală | ropot de secunde...

Lasă un răspuns

