Am dovezi!

De data asta am reuşit să ajung la Gaudeamus. Şi am dovezi că nu spun gogoşi! Sper că nepoţii Voicunike şi Bebe vor depune mărturie că fotografia de mai jos nu e trucată! 🙂

I-am imortalizat pe nepoţi şi singurei, şi împreună cu „şeful” lor de la standul Millennium Books, numitul Uglybadbear din colţul hărţii:

La lucru nu i-am surprins decât pe Urs şi pe Voicunike. Cel de-al doilea s-a luptat din greu cu cardurile cumpărătorilor şi în final a reuşit să le smulgă banii! După care, victorios fiind, a cutezat şi să stea singur şi demn în faţa aparatului de fotografiat 🙂

Am şi dovezi că am luat parte la lansarea volumelor semnate de Liviu Radu şi Florin Pîtea, tot la standul Millennium Books. Dacă vă uitaţi bine-bine în poza asta, de pe blogul Ursului şef, o să mă descoperiţi în ultimul rând, sprijinind vitrina vecinilor şi vorbind în front 😛 Şi trebuie să mă credeţi pe cuvânt că pe urmă m-am disciplinat şi m-am strecurat mai în faţă, de unde am făcut fotografii. Iar fotografiile vi le voi arăta de mai jos, alături de altele, făcute la acelaşi stand, fie sâmbătă, fie duminică. Vă las să recunoaşteţi singuri personajele.

Fotografii de la lansările la care am luat, ca să zic aşa, parte activă – Revolta (Suzanne Collins) la Nemira şi Snow Crash (Neal Stephenson) la Grupul Editorial Corint – nu am şi nici n-am habar dacă mi-o fi transformat cineva mutra în imagine digitală. Om trăi şi om vedea 🙂

Addenda: Articole care spun câte ceva, prin vorbe şi/sau imagini, despre participarea mea la târg:

Le-am menţionat fiindcă îmi place să fiu băgată în seamă – altminteri, stând acasă şi traducând, mă simt ruptă de lume, am impresia că, excepţie făcând mica mea familie (bărbatul şi motanul), nu exist pentru nimeni! 😛

Despre Vero

Îmi place să scriu, dar e mai uşor (şi mai rentabil) să traduc ce-au scris alţii! :))
Acest articol a fost publicat în de-ale mele, lumea cărţilor, Traduceri, traducatori, etc și etichetat . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

14 răspunsuri la Am dovezi!

  1. Assassin zice:

    Ma bucur f mult ca v-am intalnit. Si ca am reusit sa va fac poze 🙂

    Apreciază

  2. Lorena Lupu zice:

    Mie îmi pare rău că nu ne-am întâlnit. Deşi cred că m-aş fi fâstâcit teribil. Ştim de ce. 😉

    Apreciază

    • Vero zice:

      Şi mie îmi pare rău că nu ne-am întâlnit – chiar l-am întrebat pe unul dintre „nepoţi” dacă n-ai fost la târg şi dacă nu vii. Da poate ne vedem la târgul următor, mai ales că nici nu mai ai de ce să te fâstâceşti 🙂

      Apreciază

  3. voicunike zice:

    Esti cea mai adevarata si mai cool Tushica! Da, depun marturie ca ai fost la tirgul de carte Gaudeamus plus ca lansarile la care ai participat si ai luat cuvintul m-au emotionat la fel de tare ca si pe tine tushica! 🙂

    Apreciază

  4. pisica zice:

    felicitări pentru participare. vă admir mult scriitura cu nerv și optimism, munca de traducător, atât a ta cât și a lui grișka, sau mai ales a lui?, marele absent de la târg.
    😀

    Apreciază

    • Vero zice:

      Mulţumiri şi miaulţumiri 😀
      Meritele individului cu dungi, coadă şi mustăţi au fost recunioscute. Florin Pîtea, care a redactat traducerea romanului „Snow Crash”, a anunţat sus şi tare – folosindu-se de un microfon – că motanul Grişka a contribuit la traducere 😀

      Apreciază

  5. Adina zice:

    Lansarile au fost reusite, mi-au placut mult 🙂 Poate ca anul viitor o sa am curajul sa ma si prezint, anul asta am fost pe post de soricel, chitaind usurel prin colturi. Multumiri pentru poze.

    Sper ca Griska se simte bine in rolul de vedeta 🙂

    Apreciază

    • Vero zice:

      Îmi pare rău că n-ai ieşit la lumină, mi-ar fi făcut plăcere să ne cunoaştem şi să stăm de vorbă. Dar sper că vor mai fi şi alte ocazii. 🙂

      Grişka e o vedetă care doarme foarte bine. În clipa asta îşi face siesta lângă laptop 😀

      Apreciază

  6. Adina zice:

    Da, vor mai fi sper ocazii 🙂

    Despre somn: este clar! Ghandi al meu trage la aghioase in cosul de rufe de vreo 4 ore, sunt sigura ca astfel ii transmite lui Griska, in vis, plecaciuni si cereri de autografe 😀

    Apreciază

  7. Pingback: Ecouri Gaudeamus 2010 « Assassin CG

  8. Pingback: 2010 in review | VERONICISME

Lasă un răspuns

