Altă leapşă cu cărţi

Curioasă ca orice pisică, frumoasa Chiţirel vrea să ştie ce citesc, motiv pentru care o invit să dea o raită pe aici, unde găseşte oarece poze ca răspuns la leapşa cu biblioteca.
Şi adaug o fotografie cu o parte dintre cărţile pe care le-am tradus – că doar şi pe astea le citesc, nu? 😀

Dar trebuie să spun şi că n-am mai avut niciodată atât de multe cărţi necitite:

Despre Vero

Îmi place să scriu, dar e mai uşor (şi mai rentabil) să traduc ce-au scris alţii! :))
Acest articol a fost publicat în de-ale mele, lumea cărţilor, Traduceri, traducatori, etc și etichetat , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

8 răspunsuri la Altă leapşă cu cărţi

  1. uglybadbear zice:

    ce sint cartile cu cotor alb din a doua poza?

    Apreciază

    • Vero zice:

      Sunt din colecţia Porta Magică, de la Nemira, şi reprezintă porţia jumătăţii mele conjugale 🙂 Recunosc că eu citesc numai romane şi povestiri. El preferă cărţile de filozofie, religie, tot ce are tangenţe cu ezoterismul – din care îmi mai arată şi mie câte un pasaj, îmi mai dezvăluie câte o idee… Asta deşi nu-i place prostul meu obicei de a transforma toate ideile în poveşti SF 😆

      Apreciază

  2. Pingback: De ce ai făcut-o, Bogdan? | Noaptebunacopii's Blog

  3. kyodnb zice:

    asta vroiam sa intreb si eu 🙂 …din ce colectie sunt cele albe …ca arata bine si par si uniforme ca design…

    Apreciază

  4. Pingback: Iarna pe blog II « Mirela Pete. Blog

Lasă un răspuns

