De la TraducFest la Gaudeamus

Dintre traducerile plecate de pe masa mea de lucru, sau, mai corect spus, de pe laptop-ul cu motan pe care-l puteţi admira în antetul blogului, la târgul de carte Gaudeamus veţi avea ocazia să găsiţi, ca noi apariţii, proaspăt scoase din tiparniţă:

  • la Leda, Snow Crash, celebrul roman al lui Neal Stephenson;
  • la Nemira, Revolta (Mockingjay) al treilea roman din trilogia Jocurile Foamei – de acum şi ea celebră – de Suzanne Collins;
  • şi, sper, la Millennium Press, antologia Sfîrşitul Lumii, care adună laolaltă texte de autori celebri şi din care eu una am tradus 4 povestiri.

LEDA

NEMIRA

MILLENNIUM PRESS

 

 

 

 

 

 

 

În paranteză fie spus, pe lângă cărţi s-ar putea să mă găsiţi şi pe mine, pe la oarece lansări 🙂

Despre Vero

Îmi place să scriu, dar e mai uşor (şi mai rentabil) să traduc ce-au scris alţii! :))
Acest articol a fost publicat în lumea cărţilor, surprize plăcute, Traduceri, traducatori, etc și etichetat , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

8 răspunsuri la De la TraducFest la Gaudeamus

  1. nu traduci odata si corbii aia nescrisi inca de rr martin?
    aaaaauuuu…
    asa mi-ar placea!

    Apreciază

    • Vero zice:

      Pe RR Martin îl traduc de obicei alţii – se pare că şi aici există o diviziune a muncii 😀
      Iar eu n-am apucat nici măcar să citesc corbii pe care i-a scris! 😆
      (De când traduc, mi s-a umplut biblioteca de cărţi necitite… :()

      Apreciază

  2. Diana Alzner zice:

    Când va fi evenimentul? Poate dau o fugă… 🙂

    Apreciază

    • Vero zice:

      Pentru Snow Crash, lansarea o să fie „duminică, 21 noiembrie 2010, la orele 16 :00 la, standul Grupului Editorial Corint”. Asta ştiu pentru că scripta manent – am luat cu copy-paste dintr-un e-mail.
      Cu Revolta e mai naşpa, fiindcă verba volant, nu pot să iau cu copy-paste de pe telefon. Oricum, mi s-a spus că e pe 19, iar eu am întrebat în ce zi pică asta şi răspunsul a fost „sâmbătă”. Da’ după aia, când m-am uitat în calendar, am văzut că e vineri 😛 Cât despre oră, parcă era 14:00, da nu bag mâna-n foc… 🙂
      Concluzia e că trebuie să mai întreb – iar când o să aflu o să scriu pe blog, sau o să-ţi trimit un mail.

      Apreciază

    • Vero zice:

      S-a lămurit, la Nemira o să fiu sâmbătă, la ora 14:00.

      Apreciază

  3. Pingback: Galileo Online » Intermeci (19)

  4. Loredana zice:

    Aa, deci anul asta nu s-au mai vorbit editurile sa puna lansarile SF in aceeasi zi ca sa ajunga fanii la toate.

    Apreciază

Lasă un răspuns

