Sabotaj!!!

Nu pot să lucrez. Sunt sabotată. Teroarea Gri îmi împinge cartea la o parte, îmi ia laptop-ul în stăpânire… 😦

Despre Vero

Îmi place să scriu, dar e mai uşor (şi mai rentabil) să traduc ce-au scris alţii! :))
Acest articol a fost publicat în de-ale mele, nemulţumiri, Traduceri, traducatori, etc și etichetat , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

12 răspunsuri la Sabotaj!!!

  1. Da, dar ce teroare dulce! 🙂 Hai, spune tu că nu-ţi place „sabotajul” ăsta. 🙂

    Apreciază

  2. impricinatul zice:

    eu zic ca teroarea gri o fi stiind ea ceva, ca nu degeaba procedeaza asa!
    tine cont de parerea si de intuitia ei profunda, pe bune!

    Apreciază

  3. Flavian Petraru zice:

    Seamana foarte bine cu pisica mea! M-am si dus afara sa vad daca nu e chiar ea. 🙂
    Imi permit sa va intreb, la traducerea carei carti lucrati? Asta daca puteti spune, daca nu inteleg. Felicitari pentru toate traducerile facute. Ultima carte citita si tradusa de dvs. a fost Turbion, excelenta!

    Apreciază

    • Vero zice:

      De când îl avem pe Grişka, am descoperit că toate pisicile tigrate seamănă foarte bine între ele 😀

      Cartea din fotografie, la care lucrez în momentul ăsta, e Fire Ice (Clive Cussler).
      Poţi afla în orice moment ce mai traduc, dacă te arunci o privire în subsolul acestei pagini de blog 🙂

      Mulţumesc pentru felicitări 🙂

      Apreciază

  4. Vania zice:

    Ar trebui remaniat!

    Apreciază

  5. ana zice:

    vrea joaca
    ce scumpica este

    Apreciază

  6. Sagy, zice:

    Simpatica creatura patrupeda.. seamana cu ultima urata pe care am avut-o :X

    Apreciază

  7. Vero zice:

    E un zurliu simpatic – sau cel puţin aşa mi se pare mie 😀

    Apreciază

Lasă un răspuns

