Avem un nou frăţior

Se numeşte, simplu, Little Brother. Editura Nemira tocmai l-a adus pe lume şi ni-l oferă tuturor 🙂

Lectură plăcută!

Despre Vero

Îmi place să scriu, dar e mai uşor (şi mai rentabil) să traduc ce-au scris alţii! :))
Acest articol a fost publicat în lumea cărţilor, surprize plăcute, Traduceri, traducatori, etc și etichetat , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

8 răspunsuri la Avem un nou frăţior

  1. Shauki zice:

    Felicitari pt traducere!
    Sunt curios de ce au revenit la denumirea in engleza. Nu ca n-ar suna bine, chiar imi place mai mult. 😀

    Apreciază

    • Vero zice:

      Mulţumesc 🙂
      Nu ştiu care a fost motivul revenirii la denumirea în engleză, decizia îi aparţine editurii. Da mă bucur că-ţi place mai mult şi sper că nu eşti singurul 🙂
      (Mă bucur când au priză la public cărţile traduse de mine – de parcă le-aş fi scris eu :D)

      Apreciază

      • Shauki zice:

        Pai suna mai misto in engleza, ca sa fiu sincer. 🙂
        Cartea pare interesanta, si am inteles ca a fost si semi-controversata la un moment dat (am citit articolul lui Cory Doctorow din Galileo).
        Si oricum ai scris-o tu cumva. Ai rescris-o in limba romana! 😀 Cuvintele din editia romaneasca iti apartin tie. 😀 😀 😀 De asta chiar si unii scriitori de peste hotare sunt de parere ca numele traducatorilor ar trebui sa fie pe coperta, alaturi de numele autorului, nu doar pe pagina titlului…

        Apreciază

  2. Felicitări şi la mai mare!
    Cît priveşte titlul rămas în original… am auzit şi despre decizii editoriale mai înţelepte. 😉

    Apreciază

  3. Pingback: Concurs LITTLE BROTHER « Shauki’s Books

  4. me zice:

    coperta arata misto…

    Apreciază

Lasă un răspuns

