Neal Stephenson la Leda

LEDA

Nu ştiu cât de curând, dar Snow Crash o să apară cu siguranţă înainte de a trece în 2011 🙂
Şi nu ştiu nici cum o să arate coperta ediţiei în limba română, dar, până una alta, mai delectaţi-vă cu imaginea uneia dintre ediţiile în limba autorului – sau cu o fotografie din timpul „procesului de traducere” (cred că Grişka o să mă zgârie de ciudă când o să vadă că nu e trecut şi el ca traducător, doar a şi dormit lângă carte, după ce am îmbrăcat-o în hârtie albă :lol:)

Despre Vero

Îmi place să scriu, dar e mai uşor (şi mai rentabil) să traduc ce-au scris alţii! :))
Acest articol a fost publicat în lumea cărţilor, Traduceri, traducatori, etc și etichetat , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

8 răspunsuri la Neal Stephenson la Leda

  1. Pingback: Cory Doctorow la Nemira | VERONICISME

  2. Felicitări pentru traducerea acestei cărţi mari (mare la propriu şi la figurat). Pentru aceia dintre vizitatorii tăi care doresc să afle una-alta despre „Snow Crash”, informaţii suplimentare sînt disponibile la link-ul de mai jos:
    http://tesatorul.blogspot.com/2007/12/neal-stephenson-snow-crash-1992.html
    Lectură plăcută şi… aştept cu plăcere să ne vedem la lansarea ediţiei române.

    Apreciază

  3. Vero zice:

    Mulţumesc pentru felicitări – deşi n-am făcut altceva decât să accept să traduc cărţile (mă refer aici şi la Little Brother) şi nu ştiu dacă asta îmi conferă vreun merit 🙂
    La lansări ne-am putea întâlni dacă se va face vreuna [şi] la Gaudeamus (sper să ajung atunci în Bucureşti).
    Cât despre cele două recenzii recomandate, mie personal mi-au fost de folos amândouă, ca introducere în atmosfera romanelor, înainte de a mă apuca să le traduc – fapt pentru care mulţumesc acum 🙂

    Apreciază

  4. Mulţumesc şi eu pentru apreciere.
    Plăcerea a fost de partea mea. 🙂

    Apreciază

  5. Pingback: Final « Caius

  6. Pingback: Final « Ioan Usca

  7. health zice:

    o sa o cumpar si eu cand o sa apara

    Apreciază

Lasă un răspuns

