Dar din dar…

Am primit „premii de vacanţă”. Ceea ce nu înseamnă că le şi merit (nu sunt în stare să-mi iau vacanţă :P). Dar mulţumesc pentru ele.
Şi, la rândul meu, le dăruiesc tuturor celor care au răbdare să-mi citească blogul cu rugămintea de a le lua direct din locul unde nopţile sunt ale copiilor şi dimineţile ale prietenilor şi de unde au plecat către mine 🙂

Despre Vero

Îmi place să scriu, dar e mai uşor (şi mai rentabil) să traduc ce-au scris alţii! :))
Acest articol a fost publicat în din tot sufletul, surprize plăcute și etichetat , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Un răspuns la Dar din dar…

  1. Pingback: Inocentul – XIX « Ioan Usca

Lasă un răspuns

