Coincidenţă?

W1n5t0n, M1k3y, Da5id… Sunt numele unor personaje de roman. Şi au ceva în comun, nu? Se vede de la o poştă… 😀 Numai că primele două sunt din Little Brother, iar cel de al treilea din Snow Crash

Iată unul dintre motivele (mai sunt şi altele, adică şi alte asemănări, dar n-am nici timp, nici chef să le înşir acum aici :P) pentru care mă întreb cum de-am ajuns eu să traduc aceste două romane în paralel, pentru două edituri diferite… Oare e pur şi simplu o coincidenţă? 🙂

Despre Vero

Îmi place să scriu, dar e mai uşor (şi mai rentabil) să traduc ce-au scris alţii! :))
Acest articol a fost publicat în despre lume şi viaţă :P, lumea cărţilor, Traduceri, traducatori, etc și etichetat , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

5 răspunsuri la Coincidenţă?

  1. Poate este un ajutor… Să „meargă” traducerea mai repede. 🙂
    Oricum ar fi, spor la treabă!

    Apreciază

  2. Felicitări pentru aşa cărţi la tradus şi spor la treabă!
    Poate ne-om vedea pe la lansări, că de citit le-am citit, de recenzat le-am recenzat… 😉

    Apreciază

    • Vero zice:

      Mulţumesc.
      Am citit recenziile – am căutat tot felul de materiale utile – în limba română – pentru traduceri 🙂
      E puţin probabil să ajung la lansări – dar nu se ştie niciodată! 😀

      Apreciază

  3. Pingback: Premiu prietenesc, dăruit prieteneşte… « Noaptebunacopii's Blog

Lasă un răspuns

