Mă bate gândul…

Cred c-o să schimb politica… După Paşti n-o să mai spun ce am de tradus, la ce lucrez…

Mai bine să fie surpriză, nu? 😆

O să anunţ doar ce-am mai terminat de tradus… 🙂

Despre Vero

Îmi place să scriu, dar e mai uşor (şi mai rentabil) să traduc ce-au scris alţii! :))
Acest articol a fost publicat în surprize plăcute, Traduceri, traducatori, etc și etichetat , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

4 răspunsuri la Mă bate gândul…

  1. Shauki zice:

    No way! De ce sa faci asa ceva?

    Apreciază

  2. Shauki zice:

    A, da, acum mi-am dat seama. Pacaleala de 1 aprilie! 🙂 😀

    Apreciază

  3. voicunike zice:

    Vrei sa ai pe constiinta Tushica o gramada de oameni? 😀

    Apreciază

Lasă un răspuns

