Clasamentul Cititor SF

Clic pe imagine ca să vă aflaţi exact despre ce este vorba 🙂

*
Later edit:
Un comentariu e ca o bătaie în uşă, nu?
Vasăzică, a bătut la uşa asta, m-am uitat pe vizor (aici mint, n-am vizor, adică n-am moderare la comentarii, uşa e descuiată), am deschis şi… n-am putut să nu constat că, într-o formă sau alta, SF-ul câştigă teren! 😈

Addenda (27.03.2010):
Apropo, acum, când se apropie Floriile şi Sfintele Paşti, prescurtarea SF mă duce cu gândul şi la Sărbători Fericite!

Despre Vero

Îmi place să scriu, dar e mai uşor (şi mai rentabil) să traduc ce-au scris alţii! :))
Acest articol a fost publicat în lumea cărţilor, Traduceri, traducatori, etc și etichetat , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

5 răspunsuri la Clasamentul Cititor SF

  1. Pingback: Fără sens cu contrasens « Link-Ping

  2. Pingback: Star Trek « Ioan Usca

  3. Pingback: Mirozna văduvei vopsite – 24 « Ioan Usca

Lasă un răspuns

