Perlele mele – 2

Continui seria perlelor, începută aici:

  • de două paralele în loc de de două parale
  • o barbă în trecere în loc de o barcă în trecere
  • se uită peste umor în loc de se uită peste umăr
  • te rod în loc de te rog
Despre Vero

Îmi place să scriu, dar e mai uşor (şi mai rentabil) să traduc ce-au scris alţii! :))
Acest articol a fost publicat în de-ale mele, perlele mele, Traduceri, traducatori, etc și etichetat , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

7 răspunsuri la Perlele mele – 2

  1. Vlad P. zice:

    🙂
    simpatice

    Apreciază

  2. Aspoiu zice:

    LoL! Aia cu barba e fost tare!

    Apreciază

  3. Stefana zice:

    Mie aia cu rosul mi-a placut. 🙂

    Apreciază

  4. Vero zice:

    Mă bucur că vă amuză 🙂
    O să mai… colecţionez 😀

    Apreciază

  5. Lady Io zice:

    „Te rod” este preferata mea :))

    Apreciază

  6. Eddie zice:

    E una oleaca mai jos pe blog, in mesajul de 1 martie, „ziua indragostitilor importanta de curand”… 🙂

    Apreciază

Lasă un răspuns

