De 1 Martie

Eu sunt de modă veche. N-am treabă nici cu Valentine’s Day,  Ziua Îndrăgostiţilor importată relativ de curând, nici cu Dragobetele, scos de la naftalină încă şi mai de curând… :mrgreen:

Eu am ce am cu 1 Martie, cu mărţişoarele, cu ghioceii, cu cele 9 Babe…

Iar de la babe ajungem la moşi. Adică tocmai am aflat că Moş Crăciun şi-a extins afacerile, acum livrează şi ghiocei – cu oarece stângăcie, e drept, se pare că n-a apucat să se obişnuiască, deh, cu verdeaţa… Plus că primăvara e şi mai mic de statură, intră la apă când se topeşte zăpada 😀

Şi, ca să nu credeţi că am ceva împotriva tuturor noutăţilor, am apelat la acest serviciu nou creat, comandând câte un ghiocel pentru toate vizitatoarele blogului. Serviţi-vă, vă rog, vi-l ofer din toată inima! 🙂

Despre Vero

Îmi place să scriu, dar e mai uşor (şi mai rentabil) să traduc ce-au scris alţii! :))
Acest articol a fost publicat în despre lume şi viaţă :P, din tot sufletul, elucubraţii și etichetat , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Un răspuns la De 1 Martie

  1. Pingback: De 8 Martie « Ioan Usca

Lasă un răspuns

