Luminaţi-mă, oameni buni!

Dacă blogăriţi pe la blogspot şi aveţi idee cum se foloseşte chestia asta, de mai jos, poate vă faceţi timp să mă lămuriţi şi pe mine.

Vă mulţumesc de pe acum.

Despre Vero

Îmi place să scriu, dar e mai uşor (şi mai rentabil) să traduc ce-au scris alţii! :))
Acest articol a fost publicat în Help me! Please! și etichetat , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

11 răspunsuri la Luminaţi-mă, oameni buni!

  1. Vania zice:

    M-am lăsat de blogspot, da’ ştiam cândva…

    Apreciază

  2. Pingback: Love at first reading « Enciclopedia lucrurilor [frumoase]…

  3. Weird Vision zice:

    Eu nu-i vad rostul cand poti sa faci acelasi lucru si cu Link List… si ocupa si mai putin spatiu. 😛

    Apreciază

  4. rreugen zice:

    Eu folosesc blogspot, dar nu l-am mai vazut in romana si habar nu am ce meniu e asta, si ce ar trebui sa faca…

    Ca sa adaugi link-uri, intra in Layout, da Add a Gadget, alege gadgetul Link List, pune in el linkurile pe care le doresti, apoi aseaza-l unde vrei in configuratia blogului.

    Orice vrei sa adaugi pe blog, folosesti un gadget din lista accesabila cu Add a Gadget. (presupun ca in romana asta se numeste Adauga o Smecherie)

    Apreciază

  5. gxg zice:

    Astea nu sunt link-uri, sunt pagini. E o chestie noua lansata de blogger, similara cu ce e in WordPress / adica ce ai tu in antetul paginii:
    Taclale – pe lângă subiect
    Cine sunt eu…
    Traducerile mele
    Povestiri SF & F
    Cioturi de poveste
    Link exchange
    Si trebuie sa creezi o pagina noua, de ex. de contact, ca sa le poti folosi. Nu stiu nici eu prea multe detalii, ce nu le-am incercat inca.

    Apreciază

Lasă un răspuns

