Perlele mele – 1

Recitirea propriilor traduceri înainte de a le preda, o îndeletnicire care se doveşte a fi absolut necesară, are partea ei amuzată, în sensul că, pe lângă greşelile de dactilografiere hazoase, mai descopăr şi altele, pe care poate ar trebui să le numesc de neatenţie, uneori atât de ciudate încât pur şi simplu nu reuşesc să-mi dau seama prin ce asociaţie bizară de idei le-am făcut 😈

Iată câteva exemple – din ambele categorii:

  • crimă de gardul doi în loc de crimă de gradul doi;
  • moarte buşită în loc de moarte subită;
  • îţi îngheţa frunzele în vene în loc de îţi îngheţa sângele în vene.
Despre Vero

Îmi place să scriu, dar e mai uşor (şi mai rentabil) să traduc ce-au scris alţii! :))
Acest articol a fost publicat în de-ale mele, perlele mele, Traduceri, traducatori, etc și etichetat , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

11 răspunsuri la Perlele mele – 1

  1. voicunike zice:

    Esti beton tushica! 😀 Mi-a placut muuult aia cu frunzele,chiar e tare! 😀 Probabil te gindeai la ceva cinepa!!!!? 😀

    Apreciază

  2. bebe zice:

    O crima de gardul doi cu moarte busita de-ti ingheata frunzele in vene!Ce subiect de roman politist! 😀

    Apreciază

  3. Stefana zice:

    Mie, de obicei, imi iese intai sfulet in loc de suflet.

    Apreciază

    • Vero zice:

      🙂
      Am şi eu din astea standard, ca să zic aşa. Cel mai frecvent apare mia îmi loc de mai. Şi bube în loc de bune, motiv pentru care trebuie să casc bine ochii înainte de a-i trimite cuiva un mesaj încheiat cu urarea „toate cele bune” 😈

      Apreciază

  4. balinferi zice:

    frunze…frozen, hmmm eu zic că seamana suficient :))
    Numai ca un amic al meu să nu păţiţi. El vorbea cu o fată pe mess şi a vrut să-i scrie „mişto”, dar diacritice nu avea la îndemână, litera u e chiar lângă i, el are degete groase şi boante, se mai şi grăbea, aşa că a ieşit „muisto”. La care fata a închis mess-ul, iar el nu stia cum să-şi ceară scuze.

    Apreciază

  5. Pingback: Perlele mele – 2 « VERONICISME

Lasă un răspuns

