Pauză de lucru

NEMIRA

RAO

Pauza o să se întindă până pe 15 martie – sper să nu mai cad în ispita de a scrie pe aici – fiindcă timpul îmi este din cale afară de necesar pentru altceva – aşa că, în această perioadă, blogăritul se va rezuma la episoadele din jucăria mea interactivă.
O spun cu… cărţile pe faţă 🙂 – ţineţi-mi pumnii ca să le termin pe amândouă la timp 🙂

COMPLETARE ULTERIOARĂ:

Până una alta, mă laud cu prima „capodoperă” a familiei din anul 2010: Pluguşorul lui Grişca 😆

ERATĂ: Şi jucăria interactivă intră de azi (24.01.2010) în vacanţă.

Despre Vero

Îmi place să scriu, dar e mai uşor (şi mai rentabil) să traduc ce-au scris alţii! :))
Acest articol a fost publicat în de-ale mele, Traduceri, traducatori, etc și etichetat , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

16 răspunsuri la Pauză de lucru

  1. mircea zice:

    ţin pumnii. spor maxim!
    treaba cu eliminarea bloguitului din activităţile zilnice e mană cerească. 🙂

    Apreciază

  2. Bafta
    Sa te tii de promisiune
    🙂
    Pisicile dorm iarna
    🙂

    Apreciază

  3. Vero zice:

    @Mircea, Belle de Jour: Mulţumesc 🙂

    Apreciază

  4. voicunike zice:

    Tushica sper sa mai intri din cind in cind si pe net! In rest spor la treaba! Astept continuarea lu’ heorot! 😀

    Apreciază

  5. balinferi zice:

    Spor, baftă şi sănătate. Heorotul e aşteptat cel puţin de mine precum aşteaptă copii crăciunul.

    Apreciază

  6. bebe zice:

    Cum astept eu Carnavalul de la Rio, vrei sa spui! 😀

    Apreciază

  7. Vero zice:

    @balinferi: Mulţumesc!

    @bebe: Sper că toată lumea va avea parte de ceea ce aşteptă! 😀

    Apreciază

  8. Pingback: Festivitate de decernare a premiilor « Jurnalul lui Sasha

  9. voicunike zice:

    Tushica sa ma anunti si pe mine cind termini The dragons of Heorot! Fac cinste daca iese cartea de Pasti! 🙂 Apropo cum merge traducerea?

    Apreciază

  10. Vero zice:

    Când n-o să mai vezi cartea în coloana din stânga, la rubrica „în lucru”, o să poţi fi sigur că am terminat traducerea şi am predat-o. Dar asta n-o să se întâmple în absolut nici un caz înainte 15 martie, aşa că mie personal mi se pare imposibil să apară romanul de Paşti… Va trebui să mai ai „puţintică răbdare”, nepoate… 🙂

    Apreciază

  11. Pingback: Ooo, happy day! « Jurnalul lui Sasha

  12. Pingback: Time out « Link-Ping

  13. Pingback: Singurul mascul… « Link-Ping

Lasă un răspuns

