Altă întrebare…

Eu înţeleg că oamenii sunt bine dispuşi în Ajunul Crăciunului… Dar de ce sunt obligată să ascult şi eu manelele care îi plac vecinului? Când o să le intre în cap oamenilor ăstora că stau într-un apartament de bloc, nu intr-o vilă izolată? Când or să-nveţe să-l respecte pe ăla care stă dincolo de peretele, de tavanul sau de podeaua lor?

Se pare că nu-mi rămâne decât să-i servesc şi eu cu oarece muzică simfonică, sau cu ceva asemănător… să vadă şi ei cum e… 😈

COMPLETARE ULTEROARĂ:

Am găsit nişte canţonete… Rezultatul imediat, după ce am dat sonorul aproape la maximum: s-a speriat motanul! 😆  Ei, se pare că metoda nu e bună, mi-e milă de biata jivină, nu-şi mai găseşte locul… Îmi caut căştile sau dopurile pentru urechi… :mrgreen:

Despre Vero

Îmi place să scriu, dar e mai uşor (şi mai rentabil) să traduc ce-au scris alţii! :))
Acest articol a fost publicat în despre lume şi viaţă :P, nemulţumiri și etichetat , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

5 răspunsuri la Altă întrebare…

  1. balinferi zice:

    Cu muzica simfonică nu-i convingi. Fă-ţi rost, dragă Vero, de nişte boxe de Doamne ajută- mă gândesc la ceva cât dulapul- şi pune Metallica la maxim, apoi pleacă de acasă pentru o scurtă vizită de protocol. Pe când te vei întoarce acasă dragii vecini manelari, manelişti şi manelologi te vor întâmpina cu o veritabilă comisie de primire şi îşi vor exprima rugăminţile, ocazie cu care îi vei putea lămuri în privinţa regulilor de bun simţ pe care uitaseră să le înveţe la timpul potrivit.
    Eu am avut de-a face în urmă cu ceva ani cu…un bloc întreg de ţigani manelişti. Aceştia cumpărau săptămânal un porc, vineri după-amiaza îl fugăreau în jurul blocului, îl omorau, apoi făceau un chef care ţinea până duminică noaptea, bine’nţeles că pe bunătate de manele. Asta cu regularitate şi am încercat degeaba să discut cu ei omeneşte. După ce am pus Metallica cu boxele scoase pe balcon, îndreptate direct către blocul cu pricina şi am plecat pentru trei zile în munţi cu cortul s-au schimbat lucrurile. Au venit cu lacrimi în ochi să mă roage să fac cumva că ei nu se aud om cu persoană nici în casă, aşa că am ajuns la un consens.

    Apreciază

  2. Diana Alzner zice:

    🙂 Doamne, Vero! Nu te-ai gândit la Grişka de la bun început? 🙂
    Sunt o pacoste vecinii ăştia! Bine că puteţi fugi la ţară. 🙂

    Apreciază

  3. voicunike zice:

    Tushica ia-ti niste boxe mari si da-i cu muzica de care vrei! 😀 Iar pe biata mita du-o la plimbare!

    Apreciază

  4. Vero zice:

    Adevărul e că de sărbători nu e prea bine să stai la bloc – dacă nu iei tu însuţi parte la o petrecere gălăgioasă, care să acopere zgomotele altora 😈

    Apreciază

Lasă un răspuns

