Stereograme [oarecum] de sezon

Am constatat că amatorii de stereograme vizitează relativ des blogul ăsta, aşa că astăzi am mai scanat încă două. Cu puţină bunăvoinţă, ar putea fi considerate „de sezon”: câteva steluţe bune de agăţat în pomul de iarnă şi… mielul Vasilică, un animăluţ care, deşi nu e alb, o să vă aducă cu siguranţă noroc la cumpăna dintre ani! 🙂

Vizionare plăcută! 🙂 (Mie personal îmi place grozav cum se văd stereogramele pe monitor!)

O altă stereogramă proaspăt scanată (tot din Revista Misterelor, ca şi cele două de mai sus) aici.

Despre Vero

Îmi place să scriu, dar e mai uşor (şi mai rentabil) să traduc ce-au scris alţii! :))
Acest articol a fost publicat în de-ale mele, surprize plăcute și etichetat , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

3 răspunsuri la Stereograme [oarecum] de sezon

  1. marin craciun zice:

    EU VAD UN CAL MORT!

    Apreciază

  2. Pingback: 2010 in review | VERONICISME

Lasă un răspuns

