Doctorul Google

În dimineaţa asta am citit pe un blog ceva care m-a întors pe dos (poate „descurajat” e un cuvânt mai potrivit).

Cîteva clipe mai târziu, m-am gândit să caut pe google „feel blue” şi am găsit ceva care m-a binedispus!

Trăiască doctorul Google!

Despre Vero

Îmi place să scriu, dar e mai uşor (şi mai rentabil) să traduc ce-au scris alţii! :))
Acest articol a fost publicat în de-ale mele, despre lume şi viaţă :P și etichetat . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Un răspuns la Doctorul Google

  1. ggl zice:

    Da, asta cu Vader e foarte tare.

    Apreciază

Lasă un răspuns

