Dacă…

Dacă ar mai trăi, Caragiale s-ar apuca probabil să scrie  „O casetă pierdută” 😈

Despre Vero

Îmi place să scriu, dar e mai uşor (şi mai rentabil) să traduc ce-au scris alţii! :))
Acest articol a fost publicat în despre lume şi viaţă :P și etichetat , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

9 răspunsuri la Dacă…

  1. voicunike zice:

    Tushica ai terminat Axisul?
    😀

    Apreciază

  2. voicunike zice:

    @Oana-buna asta????fiind ce?sau ce reprezinta?

    Apreciază

  3. Vania zice:

    Nu-i pierdută, e la mine. O ţin cu grijă, la vreun caz, pac, la Evenimentul Zilei!…

    Apreciază

  4. voicunike zice:

    Uite d’aia imi place blogul lu’ matale! 😀 Mi-ai inseninat toata saptamina cu Heorotiii astia! Tushica we love you! Ca idee sa-mi spui si mie ce-i cu Brimstone? mi-e lene sa mai caut prin retea! 🙂 Cind o sa fie ziua matale o sa vin la Focsani si o sa-ti fac cadou o pisica(femela)! 😀

    Apreciază

    • Vero zice:

      Brimstone e volumul 5 din seria Pendergast, iar Pendergast e un agent special FBI care are ac pentru orice cojoc :mrgreen:
      Tie, ca amator de SF, iti recomand primele două romane din serie, Relicva şi Relicvariul, că astea, după părerea mea, sunt thrillere SF toată ziua (şi toată noaptea). Mai ales Relicva e un roman de acţiune de nota 11. De fapt, tot după părerea mea, autorii sunt adevăraţi maeştii ai romanului de acţiune.
      Cât despe pisica femelă, apăi cu asta să-mi vii, nepoate, după ce m-oi muta la ţară şi-oi avea casă cu curte! 🙂 Că acuma nu pot să plimb după mine o familie de pisici :twisted:, aşa cum îl plimb pe conu Grişka (vezi aici) 😀

      Apreciază

Lasă un răspuns

