Taste prea mici

Mătuşa Pia s-a săturat de telefonul fix. Cică nu poate să-l folosească, are tastele prea mici – motiv pentru care îşi doreşte un mobil! :mrgreen:

Despre Vero

Îmi place să scriu, dar e mai uşor (şi mai rentabil) să traduc ce-au scris alţii! :))
Acest articol a fost publicat în ciudăţenii, despre lume şi viaţă :P, mătuşa Pia și etichetat , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

8 răspunsuri la Taste prea mici

  1. Shauki zice:

    Pai ala are tastele si mai mici! :)))) Este belea tanti Pia! :)) Hai, te rog, scrie un roman. Sau cate o povestire, un blog separat „Aventurile Piei” sau ceva de genul! 😀 Pliiiiz. E asa de amuzanta!

    Apreciază

    • Vero zice:

      Până una alta, pe blogul ăsta există o aşa-numită categorie nouă: „mătuşa Pia” – pentru ca tot ce am scris aici despre ea să poată fi găsit cu uşurinţă. Iar pe blogurile mele cu … fantasmagorii, Micile Mizerii şi Cum vă place, mă străduiesc să „fructific” câte ceva din trăsnăile Piei. În Micile Mizerii o am pe baba Gaga, căreia probabil că pe viitor o să-i acord ceva mai multă atenţie, iar dincolo există un palat al bătrânei vrăjitoare Pya, care va intra în curând în scenă 🙂
      Poate o să încerc şi o nuvelă, un blog sau un roman cu o Pia nealterată, ca să zic aşa, în prim plan, numai că nu ştiu cât de amuzant va fi rezultatul final (deşi am în general tendinţa de a lua totul în râs), pentru că povestea Piei e, de fapt, o poveste tristă: povestea unei femei bătrâne şi singure, din ce în ce mai senilă şi mai arţăgoasă. Şi e singură pentru că are talentul de a respinge pe toată lumea. Nu vrea să vină să stea la mine. „Ce, eşti tâmpită, cum să las casa singură? Să fure Cici (vecina care îi poartă de grijă) tot?” Ca şi cum ar avea ce fura, ca şi cum apartamentul ăla n-ar fi ajuns într-p stare de plâns… Şi nu se sfiieşte să repeadă pe toată lumea, şi-a pierdut cu desăvârşire orice dram din diplomaţia şi, de ce să n-o recunoaştem, din ipocrizia necesare pentru a trăi într-o comunitate… 😦

      Apreciază

  2. voicunike zice:

    Tushica sper ca ai invins raceala si esti mai bine! Mai ai la Axis? Cum merge treaba? Imi pare nespus de rau ca nu ai venit la tirg!Iar ai ratat distractia!

    Apreciază

    • Vero zice:

      La „Axis” mai am vreo 10 pagini – după care trebuie să m-apuc de recitit.
      Răceala mi-a trecut, mulţam de întrebare.
      Mie îmi pare mai rău decât oricui altcuiva că n-am ajuns la târg – nu din pricina cărţilor, care se pot comanda şi de pe net, ci fiindcă am ratat iar întâlnirea cu mulţi oameni cu care îmi doresc să stau de vorbă şi prin viu grai, nu numai pe diverse bloguri, pe mail sau pe mess 😦

      Apreciază

  3. Loredana zice:

    Tu sa fii sanatoasa, tusica, ocazii s-or mai gasi ele! 🙂

    Apreciază

  4. voicunike zice:

    Hip Hip Ura! Trebuie neaparat sa-ti fac cinste cu o lada de bere! Daca apuc sa o citesc in ianuarie declansez fiesta de gradul unu!
    Tushica bine ca esti sanatoasa!
    Sper ca nu m-ai uitat cu „Scuipind in iarba”! Inca astept!:)

    Apreciază

  5. Vero zice:

    @Loredana: Aşa mă gândeam şi eu! 🙂

    @vociunike: Nu cred c-o s-o citeşti chiar în ianuarie, eu zic că februarie e un… pronostic mai realist 🙂

    Nu te-am uitat cu „Scuipând în iarbă”, dar, în afară de a ţine minte, nu am făcut nimic altceva 😦 Deocamdată mă ţin de… alte prostii 🙂

    Apreciază

  6. Pingback: Cuvinte din trecut – Mătuşa Pia | VERONICISME

Lasă un răspuns

